Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitovapaa alkoi - olenko mä nyt Kotiäiti?!?! :D

Vierailija
24.08.2010 |

Olenko mä nyt Kotiäiti, kun äitiysloma vaihtui hoitovapaaksi ja tuet putosi kotihoidontueksi. Vai olenko kuitenkin Uraäiti, kun mulla on työ, ura, ammatillista kunnianhimoa ja aikomus palata töihin x ajan päästä? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et ole

Vierailija
2/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka jää kotiin vielä senkin jälkeen kun nuorin on yli 3-vuotias eikä yhteiskunta enää tue.

Siksi kotiäitien kommentit täällä ovat niin katkeria ja vihaa täynnä, siinä missä kaikkien meidän elämä, kuten myös kaveriemme elämä, hoitovapaalla on ollut jotain ihan muuta. Av:lla kyse on erittäin aggressiivisesta ääriliikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihminen jolla ei ole mitään koulutusta eikä työkokemusta eikä myöskään enää pieniä lapsia, mutta joka on tehnyt oman kotinsa kotitöistä elämänuransa.

Vierailija
4/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti tosielämässä olet.

Vierailija
5/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koulutusta ja työkokemusta ajalta ennen lapsia.

Eli ihminen jolla ei ole mitään koulutusta eikä työkokemusta eikä myöskään enää pieniä lapsia, mutta joka on tehnyt oman kotinsa kotitöistä elämänuransa.

Minusta Suomessa kotiäiti on myös hoitovapaalla lapsia hoitava äiti. Av ei ole todellista elämää.

Minä olen kotiäiti, koska minulla ei enää ole työpaikkaa mihin palata ja nuorin lapseni on vielä 2-v., mutta en koskaan Av:lla kirjoita ilkeästi, katkerasti tms.

Vierailija
6/6 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimillä kun olin (opiskelija), niin nyt kuntalisien ja hoitorahojen kanssa on suurempi kuin tuo äippäraha!! Siistii! Mihinköhän mä ne "ylimääräiset" kymmenet eurot käyttäisin?

Opintojani kun jatkan, niin tuet putoo alle puoleen nykyisestä :( EN tiedä, että miten silloin pärjätään. Vakituisesta osa-aikatyöstäni kun aion olla pidempään hoitovapaalla, sillä en halua olla koko aikaa pois kotoa, kun lapsi on niin pieni. Toivottavasti mies saisi parempipalkkaisen työn, muuten voi olla vaikeaa palata opintoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi