Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pappa vei kuumeisen lapsen ulos vaikka kielsin.

Vierailija
24.08.2010 |

Lapsi on melkein 2v ja on kuumeessa (38,2) Hän tuli hoitamaan lasta siksi aikaa kun lähdin töihin. Sanoin että hänellä on kuumetta joten pysykää täällä. Etteivät menis heidän omaan kotiin. (Mummoja pappa asuvat tässä ihan lähellä) Ja lähinnä senkin takia halusin heidän pysyvän meillä koska mummolla ja papalla on riehakas (ja kouluttamaton)koira, jonka kanssa meidän tyttö tykkää riehua. Tai lähinnä se koira ei jätä meidän tyttöä rauhaa ja menee häiritsemään hänen leikkejään ja näin alkaa riehuminen. Niin olisi se kuume noussut tuon riehmusen takia.

Kun tulin kotiin, hän ei sanonut mulle että ovat käyneet ulkona. Huomasin sen siitä kun vaihdoin lapselleni vaippaa ja hänellä satttui olemaan semmonen vaippa joka oli samaa merkkiä mitä mummolassa. Kotona niitä vaippoja ei ole. Miten mun kannattaa huomenna mainita asiasta papalle? Pappa on siis ihan täysjärkinen, ei dementiaa tai muuta. Mua loukkaa eniten se ettei hän voi kunnitoittaa mun päätöksiä.

Onko teille käynyt vastaavasti ja kuinka hienotunteisesti mainitsitte asiasta? Kokemuksia!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väsyy, silloin tarttee siirtää vaikka rattaisii ja kuskata sisälle lepäämään.

Vierailija
2/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen lapsesta sitten huomaa, kun on niin sairas tai kuumeinen ettei kannata paljon liikutella.

Jos lapses voi hyvin tuon ulkoilun jälkeen, anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tokihan semmosta voi uhmata. Eri asia, jos olisit jotain ihan järkiperusteilla kieltänyt.

Vierailija
4/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanois mitään, hyväähän tuo varmasti tarkoittaa.

Vierailija
5/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa teki oikein.

Vierailija
6/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilma ei sairastuta kuumeistakaan. Hyvä vaan, että sai puhdasta ilmaa ummehtuneen, tautisen ja tunkkaisen sisäilman sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi