Onko teidän miehenne homoillut?
Meillä mies ja tämän työkaveri olivat panneet toisiaan autossamme! Naapurimme oli nähnyt, kuvannutkin osan kamerapuhelimella. Hyi v*ttu!
Kommentit (12)
pissalle kun vessa oli varattu, oli kesäaikaa. Sain silloin silloisen mieheni kiinni suihinottamasta toiselta mieheltä!
Tämä on tosijuttu, mies oli kyllä exä myöhemmin.
Kaksi kertaa kavereiden kanssa kalareissulla. Vaimo ei tiedä.
M36
suudellut humalassa toista miestä. Mut olenhan mäkin suudellut naista.
Oon nähny unta et mieheni on toisen miehen kans. Yök! Onneksi se oli vain unta, mitä lie todellisuudessa tapahtuu tai on tapahtunut, en haluaisi KOSKAAN tietää jos mieheni olisi toisen miehen kans.
Kyl varmaan lähtis mies kulkee, menis niin luotto, kun on niin vastaan tällaista homostelua.
ensikerran yhdestä darkroomista 14 miehen seasta ryhmäpanoista ja se oli rakkautta ensinäkemällä:-) nyt yhdessä 14 vuotta ja 3 lasta.
mun säännöllinen fantasia yksin ollessani on, että näkisin mieheni olevan toisen miehen kanssa. Mies on tod. näk. umpihetero, mutta jostakin syystä ajatus kiihottaa sikana. En kyllä kerro tästä miehelleni ikinä.
mun säännöllinen fantasia yksin ollessani on, että näkisin mieheni olevan toisen miehen kanssa. Mies on tod. näk. umpihetero, mutta jostakin syystä ajatus kiihottaa sikana. En kyllä kerro tästä miehelleni ikinä.
En nyt äkkiseltään keksi mitään kuumempaa. Kerran vitsillä ehdotin, mutta muuten niin avarakatseinen mieheni nauroi ja sanoi, että siihen hänellä ei kyllä kantti riitä. Mutta josko joskus... :)
miehen kanssa, muuten ei tässä parisuhteessa kiinnosta miehiä katsella:-) M39
Koska jokainen mies joka haluaa peppua, on piilohomo.
Ja jokainen mies joka tykkää paljaasta pimpistä, on piilopedo.
Näin olen kuullut täällä, ylistettyjä olkoon av-mammat!
koska pitää vaaleanpunaisia paitoja. :) Muuten on umpihetero.
ensikerran yhdestä darkroomista 14 miehen seasta ryhmäpanoista ja se oli rakkautta ensinäkemällä:-) nyt yhdessä 14 vuotta ja 3 lasta.