Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen tosi tavis

Vierailija
24.08.2010 |

käyn töissä ja katselen illat telkkaria, lapset puuhaa normaaleja juttuja. Mulle ei koskaan tapahdu mitään. Käydään prismassa kaupassa ja viikon kohokohta on ehkäpä uuden huulipunan ostaminen marketista. Ei oo harrastuksia tms. Lapset harrastaa ja aika meneekin sitten siinä.

En edes lue tai tee käsitöitä, kotikin on aika sotkunen.

Hieman kyllä kypsyttää mutta olen huomannu että on vaan helpompi olla ajattelematta mitään koska mikään ei kuiteskaan muutu. Eikä mulla ole edes kunnon miestäkään. Sellasen tasapaksu jörrikkä sekin.

Tylsä elämä. Eläketta ja kuolemaa odotellessa...

Ja ikää vasta 33v :-((

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, jokaisesta löytyy jotain uniikkia. Mietipä mitä oikeasti HALUAISIT tehdä. Ehkä nyt on vaan sellainen elämäntilanne, ettet voi toteuttaa päänsisäisiä unelmiasia, vaan on pakko taaplata eteenpäin miten vaan parhaiten taitaa.

Mä olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin sinä monta vuotta. Töihin, kauppaan, kotiin, ruoanlaitto, sohvakoomaa, lapset nukkkuun ja siinä se sitten olikin taas yksi päivä :(

Nyt on alkanut hiukan kirkastuun.. minussa piilee vaikka mitä! Suunnitelmia on, vaatii vielä hiukan hiomista ennen toteuttamista!

Vierailija
2/2 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin eläisin noin. Valitettavasti minulle sattuu ja tapahtuu liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän