Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekopäinen lapsi!

Vierailija
24.08.2010 |

Menee hermot yhteen lapseen, jolle ei vanhemmat saa minkäänlaista kuria. Tässä muutama esimerkki:

-Poika näki meidät kaupan pihalla, potkaisi heti kenkänsä päin meidän autoa (onneksi oli crocsi) ja äiti vaan sanoi, että rauhoituttas nyt ja käveli kauppaan.

-Poika tuli tähän kerrostalon pihalle leikkimään ja kun seuraavan kerran katsoin ulos, niin tämä poika potki ja hakkasi mun maassa makaavaa poikaani päähän ja mahaan kepit käsissään.

-Vein tänään lapset eskariin, niin tämä poika ensin tönäisi mun toisen pojan suoraan asfalttiin ja sitten mun toisen pojan kukkulalta alas.

Kuinka jonkun vanhemmat ei ollenkaan välitä, mitä lapsi touhuaa?!! Ja kun vanhemmille mainitsin asiasta, niin sain osakseni vaan silmien pyörittelyä ja hyssyttelyä... Poliisiko seuraavaksi, jos ei kiusaaminen lopu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinpitelystä, jos vahemmat ei asiaan puutu.

Vierailija
2/4 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotias on tuo kiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kyllä olla jo kotona oppinut jonkunlaiset käytöstavat :/ entä eskarin väki? eivätkö hekään puutu eskari-alueella tapahtuviin kiusaamisiin?

jotain pitää tehdä.uusi sanominen vanhemmille,ja sitten jotain muuta kautta,ellei viesti mee perille

Vierailija
4/4 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsia on ulkona samaan aikaan vaikka kuinka monta, eli todella moni asia jää huomaamatta eskarin opettajalta :( Meidän lapsilla alkoi vasta ihan äsken eskari, ja inhottaa, jos innostus loppuu tuollaisen kiusaajan takia... joka tulee olemaan samassa koulussa vielä 6-vuotta :/