Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitääkö vanhemman aina ilmottaa että nyt eskarilainen tuli eskariin

Vierailija
24.08.2010 |

tänään ei ollut tätiä siinä eteisessä, jätin vaa eskarilaisen siihen ja poika lähti leikkimään siitä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarin henkilökunta huomaa lapsen saapuneen. Käytännössä tämä tapahtuu esim. huikkaamalla huomenet puolin ja toisin.

Vierailija
2/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin lähtö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lapsi saatetaan osastolle asti. Sama pätee niin pienten ja "keskikokoisten" ryhmiin kuin eskareihinkin

Vierailija
4/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää lapsi saattaa aamuisin eskariluokkaan, ei saa jättää eteiseen tai käytävälle notkumaan.

Vierailija
5/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten eivät hoitajat tiedä että lapsi on tullut tai lähtenyt. Eivät osaa kaivata lasta tai huolestuvat ja soittavat poliisit ja palokunnat turhaan kadonneen etsintään.

Vierailija
6/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyisi myös löytyä aikuisen, jolle lapsi jättää. Riisu siinä sitten omat kengät ja ryhdy lapsen kanssa aukomaan ovia, että mistä löytyy joku hoitaja.

Olen ilmoittanut, että jos hoitajilla on oikeus istua suljettujen ovien takana lasten tullessa niin minulla on velvollisuus soittaa päiväkodin johdolle, että täällä ei ole aikuisia paikalla.

Vierailija
7/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä ole ketään vastassa.

Vierailija
8/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi käveli itse eskariin ja sieltä kotiin. Perjantaisin kävin hakemassa ja vaihdettiin open kanssa muutama sana.

Vierailija
9/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikoinaan pph tuli aina ottamaan lasta vastaan ja tuli tunne, että oikeasti välitetään. Nyt joutuu päiväkodissa huhuilemaan ja kyselemään, yleensä aamun hoitajat on kahvilla tai muuten juoruilemassa keskenään, tulee tunne, että teidän vaivoiksi nyt tuon tämän ja anteeksi, kun ilmoitan. Ja jos sanon, että Antti haetaan tänään aikaisemmin, ei kukaan ota asiaa omakseen vaan noutaessani lasta katsotaan vivaisesti ja sanotaan, että näistä pitäisi kyllä ilmoittaa etukäteen. Kai niillä on joku lomake, jolla netissä saa tiedot laitettua, koska aina 1-2 viettää aikaansa päätteellä "toimistossa". Ei siellä ole edes omaa pomoa, yhteinen parin muun päiväkodin kanssa, niin että en ymmärrä, miksi on roikuttava netissä.

Vierailija
10/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saattaa lapsen ulko-ovelle ja lapsi menee siitä sitten itse sisälle. Ei kuulemma jaksa ottaa pienempää pois istuimesta ja mennä sisälle.

No poika itse menee mielellään yksin sisällä ja ei vielä ainankaan kukaan ole valittanut, että pitäisi saattaa sisään.

Itse vien aina sisälle asti, mutta siellä on myös kymmenen muuta vanhempaa ja 15 eskarilaista pyörimässä ja tekemässä uloslähtöä, joten ei se hoitaja taida paljon keretä rekisteröimään kuka tulee milloinkin.

Vierailija
11/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuja ei saa tuotua eskariin sisälle joten en todellakaan seikkaile ettimässä yhtäkään aikuista.

Haen vaan eskarilaisen ja jos ei kätään näy niin häivytään.

Vierailija
12/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien pojan koulun pihalle ja menee sinne oottelemaan, että kello soi.

Sitten hakiessa ootan autossa ja poika kävelee sinne omia aikojaan.