Lue keskustelun säännöt.
kalastajan vaimo -blogi
23.08.2010 |
Pidän kovasti tästä blogista. nythän IL oli valinnut sen parhaaksi muotiblogiksi. Kalastajan vaimo on aivan ihanan kaunis ja kotikin tyylikäs ja komea mies ja kauniit tervet lapset. Hän kirjoittaa ain apositiivisesti, ei itsekeskeisesti ja kommentoi maailmantapahtumia. Ollapa yhtä kaunis!
Kommentit (4)
lemppariblogeista myös! Ei kulje trendien perässä pelkästään vaan omalla tyylillään pukeutuu kauniisti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta Johanna on kuin suomen Viktoria tai madelaine
Mutta ihmeen avoimesti kertoo kaikesta. Miehensä nimen etc. Ei paljon älyä vaadi jos haluaa saada sukunimen selville yms.
Mutta suosittelen sinulle sitä, että opettelet olemaan omaan elämääsi tyytyväinen.
Minä en ole kaunis, en rikas. Minulla ei ole terveet lapset. Silti en ole kateellinen kenellekään ja toivo eläväni jonkun toisen elämää.
Minulla on yksi elämä ja se on juuri sellainen kuin siitä itse teen. On vain ajanhukkaa kadehtia toista.
Rakenna itsellesi hyvä elämä ja elä sitä nauttien niillä resursseilla kuin sinulla on. Vähemmän kauniinakin pärjää ja pärjää niiden ei-terveiden lastenkin kanssa ja silti se on hyvää elämää.