Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te niitä 1 yön juttujanne pokaatte??

Vierailija
22.08.2010 |

en ymmärrä eikä kyllä ainuttakaan sänkyyni sopivaa tullut yössä vastaankaan, ei sen puoleen..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilm vika sitten minussa, olen kai niin ruma tms ja toisaalta enpä kyllä edes pitkää katsekontaktiakaan uskalla toteuttaa vaan käännän pääni pois jos alkaa sekuntteja kulumaan liikaa.. ap

Vierailija
2/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi saanut vaikka kuinka monta petikaveria, mutta onneksi edes olen osannut sanoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi ihan tärkeimmistä asioista. =)

Ihan vaan olemalla oma itseni, hymyilemällä, juttelemalla avoimesti ja iloisesti ja juurikin ottamalla paljon katsekontaktia ja tietynlaista viattomalta vaikuttavaa flirttiä. =)

Enää en tosin itsekään moista harrastele, kun on oma mies kotona (ja hyvä mies onkin, mutta hänetki "saalistin" kuvailemillani kikoilla). Mutta aikoinani harrasti ja suhteellisen paljonkin. Enkä ole siitä viehättävimmästä päästä. En tosin mikään kovin rumakaan, mutta ylipainoinen kyllä. Silti tunti miehille hyvin kelpaavan. ;) Ja pakko sanoa tässä kohtaa, että ihan niille suomalaisille!

Vierailija
4/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsen kivoimman niistä, jotka yrittää pokata mua.

Vierailija
5/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis ennen, erittäin helppoa se oli, ja mukavia pantavia miehiä oli liikenteessä ihan jatkuvasti, joskus harvoin otin ja nautin tilanteesta, en siis enää.

Vierailija
6/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pokaa ketään, valitsen kivoimman niistä, jotka yrittää pokata mua.

Etten enää edes valitse sitä kivointa, kun mulla on paras kotona :)

Mutta eihän sitä tartte ketään pokata, vaan tanssii juttellee, pistää miehet vonkaan ja nehän vonkaa kun olet kuin et niitä huomaisikaan.

Vierailija
7/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilm vika sitten minussa, olen kai niin ruma tms ja toisaalta enpä kyllä edes pitkää katsekontaktiakaan uskalla toteuttaa vaan käännän pääni pois jos alkaa sekuntteja kulumaan liikaa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi