Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeaa..

22.08.2010 |

Vauvakuume on nostattanut päätään jo keväästä asti, mutta vielä ei ainakaan mies ole antanut "lupaa" kolmannelle.

Asiasta keskustellessa ei sano jyrkkää eitä, mutta ei hypi ilostakaan.. :(

Nyt olen ollut asiasta hiljaa, kun tulee tunne että painostan. Itsestä tuntuu etten voi enää muuta ajatellakaan kuin nyyttiä sylissäni :)

Mitä jos vastaus sitten jossain vaiheessa onkin kielteinen? Mitä sitten teen?

Jotenkin tuntuu niin pahalta ja masentavalta.. :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet antanut miehellesi aikaa miettiä ja pohtia asiaa. Voi hyvinkin olla, että hänen ajatuksensa vielä muuttuu. Meillä oli myös samalainen tilanne kun vauvakuume nosti päätään keväällä. Mies oli sitä mieltä, että ei haluaisi enää tässä vaiheessa lapsia. Olin loukkaantunut ja surullinen. Meni aikaa ja aina välillä keskustelimme asiasta uudestaan.

Nyt on takana 4 yrityskuukautta, mutta vauvaa ei vaan kuulu :( Mieskin on alkanut miettimään, että ehkä emme enää saakaan lapsia, mikä olisi tietysti surullista. Aluksi ei ollut yhtä innoissaan kuin minä, mutta kyllä peittojen heilutteluun lähdetään mukaan! Vaikka vauvaa ei tulisikaan, on se silti lähentänyt suhdettamme.

Tsemppiä ja toivotaan, että mieskin siitä pehmenee! Yleensä ne vaatii vähän suostuttelua ja "käänteistä psykologiaa" :))

ps.löydät kolmosta haaveilevien pinon KOLMOSTEN ELKOKUU kohdalta. Tervetuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla