Pedofiilit chatissa....
Tein aloituksen äsken mutta siihen tuli ylimääräistä sotkua...
Tässä siis yksi keskustelu:
Tervetuloa huoneeseen 16+
Kirjoita /apua jos tarvitset lisää ohjeita chattailuun.
Chatin säännöt
Chatin yleinen ikäraja on 16 vuotta, Seksi-kategorian huoneissa kuitenkin 18 vuotta
Älä täytä ruutua roskalla
Älä huuda
Älä käytä asiatonta kieltä
Älä koskaan luovuta chatissa henkilötietojasi kuten puhelinnumeroasi tai nimeäsi. Suojaa yksityisyytesi
Nettiseksi on sallittu vain aikuisten kesken ja yksityisesti
eiger400 => Camilla_97: 43 haittaako?
Camilla_97 => eiger400: Ei kai jos oot kiva
eiger400 => Camilla_97: tottakai mä oon
Camilla_97 => eiger400: millast seuraa sä haet?
eiger400 => Camilla_97: en oikein tiiä. Jotain kivaa
Camilla_97 => eiger400: niihän me kaikki :D
eiger400 => Camilla_97: entäs sinä?
eiger400 => Camilla_97: Mistä olet?
Camilla_97 => eiger400: No ei mul oo ollu viel poikaystävää---
eiger400 => Camilla_97: Ok Haluisitko eka kokea jonkun kanssa?
Camilla_97 => eiger400: Ehkä, mut mä oon vasta 12... Onks se paha? :/
eiger400 => Camilla_97: Ehkä ei jos vaan salas ollaan
Camilla_97 => eiger400: nii, no hyvä... ei oo kauheesti kokemust
eiger400 => Camilla_97: mistä päin olet?
Camilla_97 => eiger400: Hki pohjoispuolelt
eiger400 => Camilla_97: niin mäkin läheltä vaasaa
Camilla_97 => eiger400: aika paljo pohjosempaa sä sit
eiger400 => Camilla_97: ei kai se haittaa
Camilla_97 => eiger400: ei tiettykää
Camilla_97 => eiger400: nii tietty joo
eiger400 => Camilla_97: mitä haluisit mun kanssa tehdä?
Camilla_97 => eiger400: no en mä tie, ei kauheest mitää kokemust
eiger400 => Camilla_97: Haluisitko riisua mut?
Camilla_97 => eiger400: vaiks :D
eiger400 => Camilla_97: riisuisitko sä?
Camilla_97 => eiger400: Ehkä...
eiger400 => Camilla_97: Haluisitko sattua siihen?
Camilla_97 => eiger400: Sattua?
eiger400 => Camilla_97: koskea siis
Camilla_97 => eiger400: Ai sun...siihen?
eiger400 => Camilla_97: niin...
Camilla_97 => eiger400: en oo ikin tehny sellast.... ehkä
eiger400 => Camilla_97: ootko nähny munaa ennen?
Camilla_97 => eiger400: no en :D
eiger400 => Camilla_97: haluisit nähdä.....se nousee pystyyn varmaan sitte
Camilla_97 => eiger400: :D
"Camilla" oli tehnyt tiettäväksi olevansa vasta 12, kyseinen herra 43.
Kommentit (19)
esittämään sinne 9-14-vuotiaita tyttöjä ja näettä miten ne hyökkää kimppuun ja on niin "kivoja" että. Kun ne alkaa ahdistella seksuaalisesti, laittakaa se copypaste-lause niille niin pedot saa luun kurkkuun ja poistuu chatista. Jos sen tekee tarpeeksi monta kertaa niin ehkä ne lopettaa!
Olet varmaan tietoinen, että alaikäisiin sekaantuminen ja seksuaalisen kanssakäymisen ehdottelu alaikäiselle on rikosoikeudellisesti tuomittavaa.
En tiedä käykö tuo loppu vielä, saako uhata poliisilla, jos saa niin laittakaa tämä:
Olet varmaan tietoinen, että alaikäisiin sekaantuminen ja seksuaalisen kanssakäymisen ehdottelu alaikäiselle on rikosoikeudellisesti tuomittavaa. Tämä keskustelu tullaan lähettämään poliisille.
nisinkku: mist oot
*Monica12*: datannu lähinnä vaa
*Monica12*: uusimaa
tonisinkku: oletko vapaa
*Monica12*: juu, no oon viel 12
tonisinkku: nähtäiskö me joskus siel mis asut
*Monica12*: en tiä, kuin vanha sä oot
tonisinkku: 27
tonisinkku: jos nähtäis niin mist vaateist sut tunnistais
*Monica12*: mut mä oon vast 12.
tonisinkku: ei mua haittaa
tonisinkku: jos nähtäis niin mist vaateist sut tunnistais
*Monica12*: ai. no varmaan farkut ois ja pinkki huppari.
tonisinkku: mihin mentäis jos nähtäis
tonisinkku: oltaisko me sun huoneessa
*Monica12*: no jos ei mutsi ja faija ois kotona
tonisinkku: jos oltais kahestaan mitä tehtäis
*Monica12*: en mä tiä
tonisinkku: kun oltais kahestaan niin saisit suudelman
*Monica12*: ai
tonisinkku: alkaisin suutelee sua
tonisinkku: kun oltais kahestaan
*Monica12*:
tonisinkku: suutelisin sua kiihkeesti
*Monica12*: miks?
tonisinkku: kun suutelisin sua niin hieroisin sun peppua
tonisinkku: koska suutelisin sua vaan
*Monica12*: aha
tonisinkku: kun suutelisin sua ottaisin sult paidan pois
*Monica12*: niii
tonisinkku: sit tulisin sua takaa päin ja suutelisin sua
Tää häippäs kun "Monicaa" alkoi huolestuttaa, että joku saisi tietää tai että voisi tulla raskaaksi....
Tervetuloa yksityiseen chattiin.
Kirjoita /apua jos tarvitset lisää ohjeita chattailuun.
Chatin säännöt
Chatin yleinen ikäraja on 16 vuotta, Seksi-kategorian huoneissa kuitenkin 18 vuotta
Älä täytä ruutua roskalla
Älä huuda
Älä käytä asiatonta kieltä
Älä koskaan luovuta chatissa henkilötietojasi kuten puhelinnumeroasi tai nimeäsi. Suojaa yksityisyytesi
Nettiseksi on sallittu vain aikuisten kesken ja yksityisesti
mies..: moi
**Stargirrrl**: moi
mies..: mistäpäin oot?
**Stargirrrl**: uusimaa...
**Stargirrrl**: ite?
mies..: läheltä tamperetta
**Stargirrrl**: ok
mies..: miltä paikkakunnalta sä oot
**Stargirrrl**: no en voi sanoo
mies..: kiinnostaisko sua seksi?
**Stargirrrl**: en mä tiiä, oon vasta 13...
mies..: kiinnostaisko ees suuseksi?
**Stargirrrl**: ehkä, mutta eiks toi ikä oo ongelma...
**Stargirrrl**: vai ooks kui vanha?
mies..: 21
mies..: haittaaks se sua
**Stargirrrl**: en mä tiiä, ei oo kauheesti kokemusta
mies..: voin opettaa sua
**Stargirrrl**: miten sä meinasit?
mies..: mitä miten?
**Stargirrrl**: opettaa?
mies..: voin neuvoo ja ohjailla sua kun otat suihin
**Stargirrrl**: eiks sua ahista toi mun ikä?
mies..: ei jos sä vaan haluut etkä puhu kellekkään
**Stargirrrl**: nii joo.
mies..: onks sulla kuvia missään?
**Stargirrrl**: Olet varmaan tietoinen, että alaikäisiin sekaantuminen ja seksuaalisen kanssakäymisen ehdottelu alaikäiselle on rikosoikeudellisesti tuomittavaa. Tämä keskustel
**Stargirrrl**: u tullaan lähettämään poliisille.
katsoiko kukaan kun aiemmin tuli ohjelma pedon jäljillä? siinä jonkun järjestön työntekijät esittivät nuoria tyttöjä netissä, houkutteli pedofiilit paikalle jossa poliisit otti ne kiinni. oli tosi yököttävä ohjelma ja monesti miehetki oli valehdellu ikänsä nuoremmaks ku mitä edes oli! ja monet perheellisiä, tai oli jo mones kerta...
täällä on puhuttu siitä. Se oli jenkkisarja vai?
menkää ja järjestäkää oikeasti niitä tapaamisia ja käräyttäkää äijät oikeasti poliisille!!!
tosi ällöttäviä vanhoja äijiä tuli paikalle. monet olikin sitten ihan etsinäkuulutettuja vaarallisia rikollisiakin.
Kas kun eivät ole heti hoksanneet huijariksi. Lapsilla tuo kirjoittelu on niinkuttelua, hymiöitä ja sanalyhenteitä.
Mutta antaa palaa vaan mammat!
menkää ja järjestäkää oikeasti niitä tapaamisia ja käräyttäkää äijät oikeasti poliisille!!!
ne miehet ovat kirjoitelleet aikuisen naisen kanssa, ei lapsen (aikuinen on näytellyt lasta). Poliisi ei voi mitään :( Siinä sunnuntaisuomalaisen jutussahan oli taannoin testattu tätä ja lopputulos oli ihan 0 :(
Sen toisen osapuolen on oltava ihan oikeasti alaikäinen ei riitä että toinen LUULEE lapseksi ja ehdottelee sen pohjalta.
Ainoa keino on koittaa muuttaa lainsäädäntöä, nyt kaikki mammat keräämään aineistoa ja lähettämään niitä jolllekkin kansanedustajalle. Hidasta kyllä, mutta näissä tapauksissa poliisi ei voi mitään.
Turun Sanomat haastatteli miehen, joka halusi seksiä 13-vuotiaalta
Pedofiilien harhauttaminen on poliisilta kielletty
Turun Sanomat 24.7 2010 21:48:25
(Päivitetty 24.7 2010 21:53:37)
Keski-ikäinen perheenisä luuli pääsevänsä harrastamaan seksiä 13-vuotiaan tytön kanssa Helsingissä heinäkuun alussa. Sen sijaan hän joutuikin vastaamaan Turun Sanomien toimittajan kysymyksiin helsinkiläisessä porttikongissa.
”Jusa” oli maalaillut tytölle chateissa kuukauden aikana muun muassa sitä, millä tavoin ”pari” harrastaisi seksiä miehen autossa. Chateissa hän visioi muun muassa sitä, miltä hänestä aikuisena miehenä tuntuisi olla 13-vuotiaan tytön sisässä. Lisäksi hän kyseli tytön kuukautisista ja kehotti tätä lisäämään masturbointia seksin harrastamista varten.
Helsingissä miestä kuitenkin odotti teinitytön sijaan Turun Sanomien ja Väli-Suomen median Sunnuntaisuomalaisen toimittajat. Sunnuntaisuomalaisen toimittaja oli harhauttanut miestä chatissa esiintyen tyttönä kuukauden ajan (Sunnuntaisuomalainen 18.7.). Tuona aikana toimittajan kimppuun oli hyökännyt kymmeniä keskustelijoita, jotka joko kirjoittivat räävittömyyksiä tai suoraan ehdottivat seksin harrastamista. 38-vuotias perheenisä Jusa oli heistä yksi.
Jusa antoi ”tytön” ymmärtää, että he olivat seurustelusuhteessa ja väitti heidän olevan ”ihan rakastuneita”. Mies väitti myös, että tytön on hyvä kokea ensimmäinen kerta aikuisen kanssa.
Väijytys Ruttopuistossa
Kun Jusa saapui Helsingin Ruttopuistoon tapaamaan tyttöä, toimittajat esiintyivät hänelle. Jusa pakeni, mutta Turun Sanomien toimittaja seurasi häntä Esplanadilta Tähtitorninmäen kautta takaisin Yrjönkadulle, josta hän ilmeisesti yritti päästä autolleen. Jusa kuitenkin äkkäsi seuraajansa ja piiloutui. Lopulta porttikongista löydetty Jusa suostui haastatteluun.
–?Se on semmoinen fantasiajuttu. Se ei ole Suomessa kielletty, Jusa selitti toimintaansa.
–?En mä tiedä, miksi mua kiinnostaa nuorten seksuaalisuus. Se on makee juttu. No joo, ehkä mua kiinnosti nähdä pillu, mutta missään tapauksessa en olisi suorittanut mitään.
Katumusta ja syyllistämistä
Turun Sanomat näytti Jusan vastauksia psykiatrisen vankisairaalan ylilääkärille Hannu Lauermalle . Hänen mukaansa ne ovat tyypillisiä lasta seksuaalisesti hyväksikäyttäneelle.
–?Vastauksissa sekoittuu katumuksen ja avunhakemisen vakuuttelu, johon sisältyy itse pyrkimyksen kiistäminen ja vähättely, Lauerma sanoo.
Osassa vastauksista on havaittavissa myös uhrin syyllistämistä, mikä on Lauerman mukaan myös tyypillistä.
–?Seksuaalisiin paineisiin liittyy usein tiettyä pakonomaisuutta. Se vähentää halua hoitoon, Lauerma sanoo.
Toimittajien tekemä harhautus on lain mukaan sallittua. Se ei ole rikokseen yllyttämistä, koska lasta ei oikeasti ollut mukana missään vaiheessa. Myöskään Jusa ei syyllistynyt rikokseen, koska chatin toisessa päässä ja puistossa ei ollut teinityttöä. Jos tyttö olisi ollut oikea, seksuaalisen hyväksikäytön tai sen raja olisi saattanut ylittyä.
Poliisille pedofiilien ja Jusan kaltaisten efebofiilien kiinniottaminen olisi paljon helpompaa, jos poliisi saisi esiintyä lapsena internetissä. Poliisi saa esimerkiksi huumausainerikoksissa harjoittaa peitetoimintaa, mutta ei lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä selvittäessä tai ennalta ehkäistessä.
esitin 11-vuotiasta ja "mukavakundi" ehdotteli että hän voisi kuvata minua. Ei suostunut ikäänsä kertomaan ja minä en jatkanut juttua sen pidemmälle. Kertoi kyllä olevansa jo aika vanha ja pelkäävänsä että joku näkee hänen ikänsä ja siksi ei kertonut.
Enää en mene, kuvottaa.
huomioon esittäessänne , että voitte tehdä nuorelle pojalle elinikäisen henkisen vamman, kun he huomaavat että toisessa päässä on naispedo
kukaan ei ole ahdistelemassa poikia vaan karkuttamassa aikuisia pedoja!!!
huomioon esittäessänne , että voitte tehdä nuorelle pojalle elinikäisen henkisen vamman, kun he huomaavat että toisessa päässä on naispedo
en todellakaan jutellut alaikäisten kanssa, enkä missään nimessä jutellut mitään seksiin viittaavaa missään vaiheessa, edes niiden aikuisten miesten kanssa.
-Siru97- => Haba25: ei oo. siis ollu näin nuoren kaa meinasin
Haba25 => -Siru97-: oon ollu 14 v kans
Haba25 => -Siru97-: mut ne on vaan numeroita
-Siru97- => Haba25: ootsä sen kaa viel
-Siru97- => Haba25: vai onks siit jo aikaa?
Haba25 => -Siru97-: en se oli sellanen kertapano
Haba25 => -Siru97-: ooks ikinä hyväilly ittee
-Siru97- => Haba25: no en mä oikee
Haba25 => -Siru97-: ootko ikinä laittanu sormia vakoon
-Siru97- => Haba25: pitäskö mun vai'?
Haba25 => -Siru97-: no kokeile
-Siru97- => Haba25: Olet varmaan tietoinen, että alaikäisiin sekaantuminen ja seksuaalisen kanssakäymisen ehdottelu alaikäiselle on rikosoikeudellisesti tuomittavaa.
Haba25 => -Siru97-: ooks ikinä munaa
Haba25 => -Siru97-: nähny munaa
-Siru97- => Haba25: Olet varmaan tietoinen, että alaikäisiin sekaantuminen ja seksuaalisen kanssakäymisen ehdottelu alaikäiselle on rikosoikeudellisesti tuomittavaa.
Suomi24 on pedofiilien paratiisi. Nuorempana olin viettänyt aikaani 16+ huoneessa ja tutustunut ihan mukavan oloisiin ja ns. "normaaliehin" tyyppeihin. Mesessäkin jotain jutellut. Toki olivat valehdelleet ikänsä jne ja heidän juttunsa oli tapana mennä seksiin. No seurauksena tästä olen joutunut olemaan todistajana ja lausunnon antajana, kun poliisit ovat napanneet muutamia pedofiilejä. Todella epämielyttäviä kokemuksia...