Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaippa pettää öisin

21.08.2010 |

Siis tyttöni, ikää 4kk, hyörii sängyssään niin että lähes joka yö joudun hänet herättelemään koska vaippa on pettänyt sivusta tai selästä ja sänky on märkä. Muuten nukkuisi läpi yön pelkällä tutin annolla. Ja kysymys ei ole siitä että vaippa olisi täysi. Olen myös koettanut mahd. napakoita vaatteita vaipan päällä, ei apua. Housuvaipassa ei olisi sivusaumoja, mutta neidillä painoa 6kg joten oikein sopivaa kokoa ei ole. Libero ja Pampers on koetettu, olisiko ehdotusia mitä merkkiä seuraavaksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta noista kertakäyttövaipoista kun on lähes täyskestoiltu mutta ilmeisesti haluat kertsivinkkejä niin en rupea suosittelemaan hyviä yökestoja. Suosittelisin kuitenkin sen verran yökestoilua, että laita hyvät lanoliinitetut villahousut kertakäyttövaipan päälle. Tämä voi jo tepsiä aika hyvin ongelmassanne. Näitä villiksiähän ei tarvi pestä joka käytön jälkeen vaan tuuletus riittää. Sitten peset jos tulee kakkatahroja ja muutenkin tietenkin silloin tällöin. Tän voi tehdä vaikka koneen villapesuohjelmalla ja noin joka viidennen pesun yhteydessä lanoliinitus niin pysyvät villahousut hyvinä. Villahousujen käyttö ei siis ole kovin vaikeaa ja niillä voi korvata yöasun (tai siis alaosan) halutessaan.

Jos tämä oli mielestäsi huono ehddotus niin toivottavasti löydät jonkun paremman vaippamerkin. Ongelma varmaan hellittää kun vauva kasvaa isommaksi.

Vierailija
2/4 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme helppokäyttöisiä taskuvaippoja, jonne voi laittaa yöksi lisäimuja vaikka kaksin kappalein. Ostimme taskuvaipat lasten vintistä (hki, lastenvintti.com) myyvät myös lisäimuja.

Lisäimuja on myös helppo ommella itse jos omistaa ompelukoneeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Toujours -teippivaippaa kannattaa kokeilla. Meillä se on ollut toimiva yövaippa.

Vierailija
4/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sitkeästi testailemaan eri merkkejä. Pyytele tutuilta näytekappaleita ja selaile nettisivuja, niistäkin niitä saattaa saada. Meillä liberot petti aina yöllä samallalailla, mutta pampersilla loppui kuin seinään.