Onko teitä ketään vanhempia syrjitty esim tarhassa isän ammatin vuoksi?
Kommentit (13)
Gigoloko se ap:n mies on, vai mistä ammatista päiväkodissa syrjitään?
joku ympäristönhuoltaja, siivooja siistijä, roskien kerääjä on kunnossapitäjä.
Kaikki kunnia heille!
Myös poliisin työtä naurettiin.
Arvostettuja tais olla kampaaja,pankinjohtaja,armeijassa töissä ja gynekologi.Tää oli 80-luvulla.
ja sai varsinkin suurta ihailua yläasteella. Siis kaverini, heh. Hyvät palkatkin heillä oli ennen, joten rinta rottingilla vaan :D
ja sai varsinkin suurta ihailua yläasteella. Siis kaverini, heh. Hyvät palkatkin heillä oli ennen, joten rinta rottingilla vaan :D
Drottningilla ja sanonnalla rinta rottingilla ei ole mitään yhteistä. t. Ohis
Tosi tylsää yksinpuhelua.
[/quote]
[/quote]
Ei tarvii fiksun ihmisen yksin olla.
kulki yhdessä vaiheessa huhu (80-luvulla), ettei äitini tarvinnut maksaa veroja lainkaan, koska oli siihen aikaan verovirastossa töissä.
Yksi tyttö tuli muistaakseni seiskalla tai kasilla ihan vakavissaan kysymäänkin minulta asiaa suoraan, koska hänen neropatti-isänsä oli kuulemma väittänyt sellaista edellisiltana kotona. Voi elämän kevät...
=D
Itse en edes ole ollut tarhassa, mutta perheemme on nyt saanut mielestäni hieman omituista kohtelua mieheni hienonkuuloisen ammatin vuoksi.
Mieheni koki aluksi että häntä syrjitään kun lastemme perhepäivähoitaja ei ottanut häneen mitään yhteyttä eikä oikeastaan puhunut hänelle mitään kun mies vei/toi lapsia. Pph hoiti kaikki asiat kauttani, vaikka useasti sanoin että miehelleni on yleensä helpompi soittaa kesken päivän kuin minulle ja mies pääsee yleensä helpommin kesken päivän hakemaan lapsia.
Pph sitten selvitti että ei hän oikein osaa tai uskalla puhua mieheni kanssa ja eihän hän toki halua miestäni häiritä kesken työpäivän. Aina oli miehelleni mielin kielin. Eihän se haittaa vaikka myöhästyy hausta kun on varmasti jotain niin tärkeää töissä ollut juuri kesken. Minun "häiritsimistäni" ei pelännyt yhtään.
Eli ketä sitä tässä nyt syrjittiinkään. Miestäni, jota kohdeltiin oudosti, vai minua, jonka piti venyä miehenikin puolesta? Lasten hoito oli aina hyvää.
(Mieheni muuten on aivan tavallinen rento isä, ei mikään turhantärkeä alistaja. Minullakin on ihan normaalin hyvä ammatti.)
- jos olet roskakuski niin sanot lapselle että olet rekkakuski.tästä lapset pitävät satavarmasti
- jos siivooja niin sanot lapselle että olet pintojen uudistaja.teet seinistä ja lattiasta uuden näköisiä
- jos työtön niin sanot lapselle että teet etätöitä tietokoneella.
- jos vartija niin sanot lapselle että olet rauhanturvaaja.plussaa saa kun sanoo auttavansa poliisia saamaan rosvot kiinni.melkein poliisi siis.
- jos toimistotyöntekijä niin sanot lapselle että olet kalenteriorja.saat sympatiapisteitä ja lastasi kiusataan.
- keksi parempi