Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tuntuu että terapeutit haluavat oikeasti vain alistaa?

Vierailija
20.08.2010 |

Koulutukseltaan tämä ihminen josta minulla on kokemusta, on psykiatrinen sairaanhoitaja.

Mulle tulee sellainen tunne että se jotenkin haluaa "tukahduttaa" mua. Mietin voisko olla kyse siitä että tämä pyrkisi ikäänkuin hallitsemaan mun elämääni mun puolestani.

Epäilen että jos sellaiset ihmiset saisivat vapaasti päättää, niin ne laittaisivat mulle jonkun tosi "vahvan" diagnoosin ja passittaisivat johonkin vammaisten asumispalvelukeskukseen tai muuhun vastaavaan. Onneksi olen yleensä jokseenkin järjissäni ja toimintakykyinen etteivät voi niin tehdä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeutuu vallanhimoisia ihmisiä. Eikä terkka-ala ole niistä mikään vähäpätöisin.

Suurin osa hoitsuista on kaikkea muuta kuin sisar hento-valkoisia...

Vierailija
2/3 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli epäilet sitä vakavissasi, vie asia eteenpäin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ehkä ongelmia auktoriteettisuhteiden kanssa. Terapiassa on ihan yhtenä tarkoituksena se, että terapoitava kohdistaa terapeuttiin erilaisia, muualta peräisin olevia tunteita, tarpeita ja toiveita, ja niitä sitten käsitellään pikku hiljaa.

Toisaalta psykiatrinen sairaanhoitaja ei ole mikään oikea terapeutti, joten hänen ammattitaitonsa voi olla vähän niin ja näin. Itse luottasin vain vaativan erityistason psykoterapeuttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän