Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen ulapalla. Miten ihmeessä puhelinta voidaan salakuunnella?

Vierailija
19.08.2010 |

Selitä mulle,siis kun mä puhun niin joku muu on siellä puhelimessa muu myös kenen kanssa puhun vai?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiseen välityskohtaan voi operaattori laittaa nauhoituksen puhelustasi. Se tietenkin tehdään tuomioistuimen päätöksellä ja sellaisen voi tehdä vain poliisi vakavan rikollisuuden tapauksissa, johon kuuluu mm. järjestäytynyt rikollisuus. Ei tarvita mitään James Bondia asentamaan mikrofonia salaa yön pimeydessä kännykän luuriisi. Eikä tarvita ketään linjoilla roikkumaan samaan aikaan odottamaan sormi nauhurin record-nappulan päällä valmiina, että koskahan mahdat soittaa. Kyllä tekniikka hoitaa nämä.

Vierailija
2/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tekniikalla pystyy sitten seuraamaan toista ihmistä? Vaatiiko tämäkin tuomioistuimen päätöksen ja mikä olisi tällainen vakava rikos joka sitä puoltaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko tämäkin tuomioistuimen päätöksen ja mikä olisi tällainen vakava rikos joka sitä puoltaisi?

Esim. järjestäytynyt rikollisuus.

Onko tämä ensimmäinen kerta, kun kuulette tällaisista asioista?

Vierailija
4/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen vaan huumeet tai jotain thaihierojia jotka ei maksa veroja?

Vierailija
5/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisin väliajoin eräs tuttu mies joka ei tietääkseni ole todellakaan poliisi.

Näiden hänen autolainaamisiensa jälkeen mieheni käyttäytyy oudosti.Autossa on akku josta ladataan mitä?

laittaa nauhoituksen puhelustasi. Se tietenkin tehdään tuomioistuimen päätöksellä ja sellaisen voi tehdä vain poliisi vakavan rikollisuuden tapauksissa, johon kuuluu mm. järjestäytynyt rikollisuus. Ei tarvita mitään James Bondia asentamaan mikrofonia salaa yön pimeydessä kännykän luuriisi. Eikä tarvita ketään linjoilla roikkumaan samaan aikaan odottamaan sormi nauhurin record-nappulan päällä valmiina, että koskahan mahdat soittaa. Kyllä tekniikka hoitaa nämä.

[/quote]

Vierailija
6/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen vaan huumeet tai jotain thaihierojia jotka ei maksa veroja?

vaikka niitä. Miksi kysyt kun kerran tiedät?

Vierailija
7/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkö siitä jokin merkintä henkilön tietoihin?

Vierailija
8/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järjestäytynyt rikollisuus? ööh mitä se on? Mulle tulee mieleen vaan huumeet tai jotain thaihierojia jotka ei maksa veroja?

rikollisuus tarkoittaa yleensä huume- ja ihmiskauppaa, myös näitä suojelurahajuttuja.

Veroja maksamattomat thaihierojat eivät kuulu järjestäytyneeseen rikollisuuteen.

Oikeastiko olen näin pihalla asioista? Hassua.

Vierailija
9/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmistä epäillään jostakin ja seurataan jääkö siitä jokin merkintä henkilön tietoihin?

Jos poliisi epäilee jostakin sellaisesta rikollisesta, josta mahdollisuus saada jopa oikeus kuunnella puheluja, niin tuskinpa epäilee useinkaan aivan turhaan.

Toki poliisille jää tieto.

Vierailija
10/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkan miehiin jossa kerran satuin edustamaan?!

Tiedän että poliisi on kiinnostunut mestasta koska eräs työntekijä tekee prostituoitujen kanssa kauppoja.Mutta hyvä luoja miksi meidän perhe on sotkettu tähän mukaan?

Siis järjestäytynyt rikollisuus? ööh mitä se on? Mulle tulee mieleen vaan huumeet tai jotain thaihierojia jotka ei maksa veroja?

rikollisuus tarkoittaa yleensä huume- ja ihmiskauppaa, myös näitä suojelurahajuttuja.

Veroja maksamattomat thaihierojat eivät kuulu järjestäytyneeseen rikollisuuteen.

Oikeastiko olen näin pihalla asioista? Hassua.

Vierailija
11/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tästä enää yhtään mitään? Pitäisikö poliisin nyt siis salakuunnella jotain tyyppiä, koska hänen ex-vaimollaan on avioton lapsi?

Vierailija
12/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todetaan vääräksi? Voiko omia tietojaan tässä tapauksessa nähdä jos marssii poliisilaitokselle?

Vierailija
13/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti jonkun uskomattoman sekavan viestin joka poistettiin.

Vierailija
14/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on kyse, ap. Me ei olla täällä selvännäkijöitä. Onko sulla kaikki ihan ok?

Jos sä kysyt, mistä syistä puhelinta voidaan kuunnella, me vastataan yleisen tiedon perusteella. Ei me tiedetä täällä, miten just SUN asiat on.

Vierailija
15/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö tieto myös jos epäily todetaan vääräksi? Voiko omia tietojaan tässä tapauksessa nähdä jos marssii poliisilaitokselle?

että poliisit päästää ketään tutustumaan tutkinta-aineistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi