Ranskalainen manikyyri,onnistuuko itse tehtynä?
Kommentit (11)
Mutta jos ei ole kynsien hoitoa harrastanut niin aika vaikeata se on. Keskimääräiseltä kaduntallaajalta ei onnistu niin, että lopputulos olisi tosi hyvän näköinen. Itseltäni ei onnistuisi laisinkaan, mutta omia kynsiäni laittava ammattilainen laittaa joskus omatkin kyntensä ja lopputulos on ihan ok.
Ja mitä useammin tekee, sitä paremmalta näyttää. Harjoitus tekee mestarin tässäkin.
Se viimeistelylakka jotenkin sekoittaa valkoisen osan + kynsiosan rajan, eli vaikka et siitä saisikaan aivan tasaista rajaa, viimeistelylakka tekee sille ihmeitä. Sellaisen luonnollisen rajan, mun mielestä. Toki rajan pitää valmiiksi jo olla edes sinne päin... :)
Oma ongelmani on vaan se, että kynsien kärjistä lakka lohkeaa pian, yhden kerran voi tökätä valkoisella siihen päälle, mutta useampi kerta näkyy jo paksuuntumana.
Haaveena ois ihan rakennekynnet ranskiksella, mutta yh:na ei ole omaa aikaa käydä niitä säännöllisestä laitattamassa. Joten pärjään omilla. :)
tein ennen aina itse ennenkuin otin rakennekynnet, kyllä se onnistuu kun harjoittelee säännöllisesti. Nykyään saa myös ranskistarroja joilla saa sen rajan tehtyä tarkasti.
täytyypä ruveta askartelemaan :)
ap
Harjoittelemalla, harjoittelemalla. Onhan niitä tippiteippejäkin ranskalaista lakkausta varten, jotta olisi helpompi saada siisti lopputulos. Joskus eivät vaan suostu yhteistyöhön syystä tai toisesta.
Tavallisella kynsilakkapullon pensselillä on mielestäni hankalampi saada hyvä ja kaareva valkea kärki tehtyä, sellaisilla koristelulakkapurkkien pienemmillä pensseleillä tai ihan jollain erillisellä, pienemmällä ja suht jäykällä esim. akryyiväri pensselillä on ollut helpompaa.
vaikka et siitä saisikaan aivan tasaista rajaa, viimeistelylakka tekee sille ihmeitä. Sellaisen luonnollisen rajan, mun mielestä. Toki rajan pitää valmiiksi jo olla edes sinne päin... :)
Toki mäkin sitä tippiä käytän apuna, mutta siitä huolimatta rajasta ei täysin suoraa saa. Se tarra saattaa yhtäkkiä vähän repsottaa ja siirtyä, tai jää vähän kuprulle jolloin sivellin tökkää lakkaa sinne alle. Mutta juuri sellaiset pikku virheet se viimeistelylakka korjaa mun mielestä ihan nätisti.
ja aina vaan sujuu paremmin.
Mulla on sellaiset teipit rajaan ja aika hyvin niillä saa rajattua. Joskus teipin alle valuu lakkaa ja siistin ne kynsilakanpoistoaineeseen kostutetulla vanupuikolla ennen muiden lakkojen laittamista.
Kannattaa kokeilla, eihän se paljoa maksa ja saahan ne poistettua, jos menee pilalle.
ja harjoitus tosiaan tekee mestarin.
Muista ostaa hyvat tuotteet.
Saa leveämmät ja pysyvät mun mielestä paremmin paikallaan...
maksoi alle 4e.
Sis. pohjalakan, kärkilakan ja päällyslakan ja ne tarrat.
Tykkään, on helppo käyttää ja tulee siistiä.
on tehnyt itse. Omia kokemuksia ei ole.