Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun käy kateeksi teitä jolla rinnat jääneet suuriksi imetyksen jälkeen.

Vierailija
19.08.2010 |

Nää tuntuu niin pieneiltä verrattuna siihen maitomaiseen tissiin. Vitsi kun vois suurentaa ilman kirurgin veistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pieneni imetyksen myötä C -> B. En enää kaipaa niitä hölskyviä, nää pienemmät on ok.

Toisaalta monella jolla ne rinnat jää suuremmiksi, on kyse yleensä siitä että paino on korkeampi kuin ennen raskautta. Ei semmoiset läskitissit kovin kivoilta näytä.

Vierailija
2/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kivaa, se d oli vielä siedettävä e on liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että itellä on ihan "lauta" olo nyt kun imetyksen jälkeen palauduin siihen kuppikokoon mikä mulla oli ennen odotusta ja imetystä. Mulla tosin kasvoi rinnat imetyksen ajaksi kolme kuppikokoa, niin onhan siinä pudotustakin tapatunut tähän nykyyiseen (/entiseen) tilanteeseen. En tosin lähtis suurentamaan kun tietää sen että rintava olen tälläkin kuppi koolla.

Vierailija
4/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska ihan kipeä, rinnat roikkuu lähes vyötärölle ja hikoilee alta. Enkä ole kuin 58 kiloinen (pituus 168). Kun valitin terveydenhoitajalle neuvolassa kysyäkseni ohjeita imetyksen jälkeen näiden pienentämiseksi, niin tämä jäi katsomaan minua h-moilasena. Ei siis edes ammattilaisilta apua. :( Housut kokoa 38, mutta puseot 42 ja roikkuvat olkapäiltä! H&M:n kaltaiset vaatekaupat voi kokonaan unohtaa.

Rinnat tosiaan painavat paljon, juokseminen tosi epämiellyttävää hölskyessä. En voi lainkaan harrastaa sellaisia urheilulajeja, joissa tulee askelia tai pomppimista. :( Oikeesti, et voi haluta tällaisia!

Vierailija
5/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kivaa, se d oli vielä siedettävä e on liikaa