Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää laihat "läskit"

Vierailija
17.08.2010 |

Joilla painoindeksi normaalin alarajoilla ja sitten laihutetaan kun on lihottu kaks kiloa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset naiset muuttuvat ihan todellisiksi läskeiksi viimeistään keski-iässä.

Sitten ei muuta kuin pyöräilyshortsit ja napapaita päälle ja keppana kouraan. Näillä mennään!

Vierailija
2/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset naiset muuttuvat ihan todellisiksi läskeiksi viimeistään keski-iässä. Sitten ei muuta kuin pyöräilyshortsit ja napapaita päälle ja keppana kouraan. Näillä mennään!

Ainakin heidän laihutuspuheitaan olisi mukavampi ja luontevampi kuunnella =)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset naiset muuttuvat ihan todellisiksi läskeiksi viimeistään keski-iässä. Sitten ei muuta kuin pyöräilyshortsit ja napapaita päälle ja keppana kouraan. Näillä mennään!

-ap-

Vierailija
4/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
5/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse tajunnut ajoissa puuttua lisäkiloihisi?

Ei minulla ole tarvetta laihduttaa kahta kiloa, enkä mainostaisi sitä vaikka olisikin. En silti tajua, miksi laihduttaminen olisi ylipainoisten yksinoikeus. Eikö kenellä vaan ole oikeus pitää oma kroppansa sen kokoisena, miltä se parhaimmalta tuntuu?

Pidän omasta koostani ja aivan varmasti haluan palata siihen takaisin, jos housut alkaa puristaa.

Vierailija
6/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laihduttaa jo silloin, kun ylipainoa on vasta kaksi kiloa, eivätkä herää vasta sitten, kun sitä jo on 20 kg...

Sinänsä minua ärsyttää aivan yhtä lailla roimasti ylipainoisen kuin "laihan läskinkin" elämöinti laihduttamisestaan. Mitä minun napaani kaivelee jonkun laihdutuskuuri! Laihduttakoot tai olkoot laihduttamatta, yks hailee.

Vierailija
7/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkoitan näitä jotka painaa 55 ja ovat pituudeltaan 165-170 ja sitten "vouhkataan" sillä kun on lihonut, sen kilon.

Ja itse olen normaalissa painoindeksissä eli en ärsyynnyn senkään vuoksi että olisin itse ylipainoinen.

Vierailija
8/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkoitan näitä jotka painaa 55 ja ovat pituudeltaan 165-170 ja sitten "vouhkataan" sillä kun on lihonut, sen kilon. Ja itse olen normaalissa painoindeksissä eli en ärsyynnyn senkään vuoksi että olisin itse ylipainoinen.

omanlaisensa ihanne siitä, millainen kropan tulee olla ja mikä on sietämätöntä ylipainoa...

Ja sitten voi olla, että se meuhkaaminen on vähän itsetehostustakin eli halutaan toisen vastaavan siihen, että "ei sulla ole ylipainia, olet tosi hyväkroppainen..."

Vierailija
9/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kuvaamissasi mitoissa, mutta en vouhkaa, koska jos mainitsen jollekin että housut alkaneet kiristää, niin tuloskena on vähättelyä ym. Mutta mulla se 2 kg kertyy aina vatsaan, ja tunnen oloni epämukavaksi ja turvonneeksi jos en heti "laihduta" sitä pois

Vierailija
10/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullu, että laiha läski tarkoittaa sitä, että on hoikka, mutta rasvaprosentti huomattavan suuri. Lihaksia vain nimeksi. Nämä on sellaisia laihoja, jotka lojuvat sohvalla ja syövät vähän, vrt.ne, joiden ohut varsi on peräisin paljosta liikumisesta.

Aiheeseen: itse oon tosiaan hoikka, painoindeksi just siellä alarajalla. Joskus tossa takavuosina lihoin 5-6kg, ja sit laihdutin ne pois yksinkertaisesti siksi, ettei ollut rahaa ostaa uusia vaatteita. Farkut piti saada jalkaan.

Noin muuten, paino ei oo mulle muuta kuin mukavuuskysymys. Mulla on voimaa, liikun työkseni, ja tässä painossa jaksan eniten.

Vierailija
11/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää ne joille on tullut "huomaamatta" 20 kg ylipainoa, ja sitten niistä ei millään päästä eroon koska aineenvaihdunta on jotenkin hidas eikä paino putoa millään keinolla.

Viisastahan se on heti samantien tarttua asiaan jos huomaa että paino alkaa nousta.

Vierailija
12/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöitä, joiden kehonkuva on vääristynyt, ja laihuuden ihannointi hallitsee elämää aivan liikaa.

Itse olen hyväkuntoinen, normaalipainoinen ja tyytyväinen itseeni (170/62), mutta välillä saan näiltä henkilöiltä puoliksi piilotettua kuittia "pyöreydestäni". Valvova silmä siis ulottuu oman peilikuvan lisäksi kaverin kroppaankin...

Yleensä ottaen minua hämmästyttää tämä äärilaitojen korostuminen, toisaalta ihan oikea, lääketieteellinen ylipaino on eittämättä yleistynyt suomalaisnaisten keskuudessa, toisaalta näitä laihuutta sairaalloisesti ihannoivia aikuisia naisia tuntuu olevan entistä enemmän. Minne ovat hävinneet kultaisen keskitien kannattajat?

Vierailija
13/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarkoitat oikeesti niitä laihoja läskejä, jotka siis on painoindeksin alarajoilla, mutta jotka on oikeesti läskejä eli koko elopaino on vaan löysää ja lihasta ei nimeksikään. Semmosiakin nimittäin on, mm. laihoja kaljamahoja.

Vierailija
14/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarkoitat oikeesti niitä laihoja läskejä, jotka siis on painoindeksin alarajoilla, mutta jotka on oikeesti läskejä eli koko elopaino on vaan löysää ja lihasta ei nimeksikään. Semmosiakin nimittäin on, mm. laihoja kaljamahoja.

ei nyt mitenkään ole tarkoitus arvostella, mutta usein laihuusihannointi on niin sairasta, että vihataan lihaksia ja sitten ollaan semmoisia kukkakeppejä, jotka näyttää romahtavan, jos niihin koskee. Minusta on ihan ok, jos on laiha, mutta hieman voisi sitten kiinnittää huomiota siihen, että ei unohda niitä lihaksia. On nimittäin huomattavasti terveellisempää olla vähän pyöreä ja alla lihaksia, kuin olla laiha, ilman lihaksia. Ja toki nyt en tarkoita heitä, jotka sairaudesta johtuen ovat tässä kunnossa. Mutta että sellaista olemusta oikein tavoitellaan.

Vierailija
15/15 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan pitää se paino normaalina. Mutta ei sitä tarvitse joka toinen kuukausi mainostaa että on taas NIIN lihonu. Kavereissani on muutama tällainen jotka ovat ihanne mitoissa ja sitten kun sitä painoa tulee sattumalta muutama kilo niin sitten alkaa läskin pudotus juuri näillä sanoilla. Halutaan taas laihaksi. Ehkä se tosiaan on sitä, että kaivataan kehuja kropastaa. Yleensä en itse reagoi näihin puheisiin mitenkään, koska ne ovat minusta turhia puheita.

Totta on, että ääripäät on kyllä surullisen yleisiä nykyisin. Ja nimenomaan lasten keskuudessa. On ihan liian laihoja lapsia ja sitten vastapainoksi sairaalloisen lihavia lapsia.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi