Lopetin röökin polton, vinkkejä kaipaisin
Jauhan täällä nikotiinipurkkaa kuin hullu. Olen polttanut todella paljon, askin päivässä. Tänään lopetin. Alkaa kiristämään ja kuristamaan, miten olette muut selviytyneet?
Kommentit (6)
vältä pahimipien vierotusoireiden aikana tätä palstaa:D
röökin himosta? Vaikka purkkaa jauhan niin tupakkaa tekee silti mieli. Luulisi tämän viikossa tai parissa jo helpottavan?!! Pitikin perkele joskus tuo tupruttelu aloittaa.
ap
josta tiesin ettei selviä, joten tupakkaa ei tehnyt mieli polttaa.
Ja tupakoinnin lopettaminen oli keino vähentää syöpäriskiä. Vaikka äitini ei sitä kyllä tupakoinnista saanut, kun ei ollut koskaan polttanut.
Mä kyllä menin jonkin aikaa toisten mukaan tupakalle, se vain oli tapa, ja tokihan siinä passiivista tupakointia sitten tuli harrastettua.
Mutta kuinka kauan, sitä en muista.
lähemmäs 15 vuotta askin päivässä. Ostin sille Allen Carrin Stumppaa tähän kirjan, luki sen ja lopetti polttamisen siihen. Ei käyttänyt mitään purkkaa tms.
Muutahan viikon oli vähän herkkänä, mutta sen jälkeen kokoajan helpommaksi muuttunut..nyt on ollut 2 vuotta polttamatta, ja ei tee mieli kuin hyvin harvoin.
Minä olen muistanut kehua ja rohkaista, ihana, kun ei tarvi tuhkakupin kanssa nukkua enää!
sen jalkeen pystyi jo keskittymaan muuhunkin kun tupakkaan parin tunnin ajan. Parissa viikossa olo oli jo 90% normaali. Tarkeinta on etta et anna itsellesi mitaan myonnytyksia, ts. "olen todistanut etta pystyn lopettamaan, joten voin polttaa yhden".
Tuska menee ohi niin nopeasti ettet uskokaan.
Loppuelama ei ole pelkkaa karsimysta :)
Nm. Puoli vuotta savuton
myös poltin askillisen päivässä.
Tosin sitten nikotiinipurkasta meinasi olla vaikea päästä eroon, ja silloin kiristi, kun sen syömistä lopettelin.
Sen vaihdoin tavalliseen purkkaan, ja nyt olen vapaa kaikista noista:)
Kahdeksan vuotta on aikaa tupakointini lopettamisesta.