Tre:n työväenopiston keittiökurssit? OV
Onko kellään tietoa noista yhden päivän kursseista, joilla pääsee kokkaamaan yhdessä lapsen kanssa? Onko hintansa arvoisia ja saako niistä sen työttömyysalennuksen?
Juu, kokkaan kyllä lapsen kanssa kotonakin, mutta onhan se kivaa joskus kokeilla noita kivankuuloisia keittiökurssejakin... :)
Kommentit (5)
Juu, ei me sinne opiskelemaan mentäiskään vaan ihan kivan yhdessäolon takia..tokihan sitä voi myös kotosalla olla ja kokkailla(pääsis ehkä myös halvemmalla), mutta sitä me tehdään harvase päivä, joten on kiva välillä kokeilla jotain noita kokkikursseja.. :) Hinta on jotain 25/28e riippuen kurssista. 25e maksaa välipalakurssi ja sellainen missä tehdään kasvisruokia ja 28e pikkujoulut.. :) Työttömyyskorvaus on joistain kursseista ainakin -50%... Kai se noissakin on, koska esitteessä ei ainakaan lue että niistä ei saa alennusta... Tosin en siitä tiedä satavarmasti, jos lukee jossain muussa kohdassa - huomannu en ainaskaan ole... :)
..nyt löysinkin kohdan missä sanotaan että alennusta ei myönnetä kotitalouskursseista... :o/
siinä on kuitenkin yhtä jos toista materiaalia mukana. Mä olin jollain etnisen ruoan kurssilla, jossa tarvittiin pieniä määriä montaa sellaista maustetta/ainetta, jota ei kotona olisi valmiiksi ollut. Niihinkin olisi muutama euro mennyt ja kuka tietää ehkä ihan turhaan jos ei oiskaan tehnyt enää toiste. Ja etsimisen vaiva lisäksi.
nelonen
No, ehkä me eksytään tollaiselle kurssille... Ois se varmaan ainakin ihan kivaa, koska silloin joskus kouluaikoina köksä oli mun juttu - no, oli ruotsi ja matematiikkakin, mutta köksä ykkösenä silti... :)
ja mitä nyt sitten kukin pitää hintansa arvoisena. (mä en muista, mitä ne maksaa, joten vähän vaikea arvioida nyt just edes omaa mielipidettä)
Varsinainen OPPI siellä jää vähän vähäiseksi jos nyt osaa keittokirjaa lukea, mutta ihan HAUSKAA mulla on lapseni kanssa siellä ollut ja se kai on pääasia. Ja joku uusi ideakin on päähän jäänyt. Mutta pääasia lienee kuitenkin viettää aikaa yhdessä.