Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

maailman surkein kauppias

Vierailija
16.08.2010 |

minä.

En ole onnistunut myymään mitään lasten pieniksi jääneitä tavaroita tai vaatteita.

Jos menen kirppikselle myymään (pari kertaa yrittänyt moista), viereisestä pöydästä ostellaan lähestulkoon tiskirätin tasoista vaatetta, ja minun kauniit ja hyväkuntoiset vaatteet jäävät pöytään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kirppikselle nimenomaan ostamaan tosi halvalla.

Vierailija
2/2 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä pitäisi saada tavaraa menemään. Omalla asenteella tarkoitan sitä, että haluaa saada tavarat ja vaatteet myytyä - ja on vaikka valmis tinkimään hinnasta onnistuakseen tavoitteessaan. Siellä pöydän takana seistessä ei enää mietitä pelkästään sitä mitä mistäkin on itse maksanut tai kuinka monta kertaa mitäkin on käytetty vaan keskitytään kaupantekoon. Monet mahdolliset ostajat "testaavat" vaatteella tai parilla pöydän hintatasoa - kannattaa kysyä mitä toinen niistä olisi valmis maksamaan ja kertoa vasta sitten oma hintapyyntö. Jos saat yhden tai pari ostajaa tutustumaan tarkemmin pöytäsi tarjontaan, niin kiinnostuneita löytyy nopeasti enemmänkin. Ja silloin saa vaatetta ja tavaraa menemään jopa parempaan hintaan.

Mutta toisaalta joskus se vaan on niin, että se mitä itse pitää kauniina ja hyväkuntoisena ei ehkä toisen mielestä olekaan sitä... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla