Lue keskustelun säännöt.
Meikkaaminen
16.08.2010 |
Miksi naisen pitää meikata? tai pienen 13-v lapsen ?
viikkorahaketjusta järkytyin, että kaikki tuntuvat ajattelevan että lapsen kuuluu ostella meikkejä ja vaatetta ja käydä leffassa ja kahvilassa 13-vuotiaana?
Kommentit (2)
mutta toki saa jos haluaa, ja minä ainakin haluan :) En myöskään ajattele, että 13-vuotiaan kuuluu ostella meikkejä/vaatteita ja käydä leffassa/kahviloissa, mutta erittäin normaalina sitä pidän, itsekin olen niin tehnyt ja pikemminkin ihmettelisin jos 13-vuotiaana lapseni eivät olisi kiinnostuneita käymään elokuvissa tai ostamaan mitään itselleen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen taitava meikkaaja ja tuskin se on keneltäkään pois, että saan aamulla nauttia siitä kun oma naama näyttääkin hieman nätimmältä kuin vasta heränneenä. Meikkaaminen myös kuuluu ns. tyyliini sillä pidän kaikesta naisellisesta.
Kyllä 13v lapsi saisi mielestäni käyttää korkeintaan ripsiväriä ja huulikiiltoa. Toki jos ihossa on paljon värivirheitä niin maltillisesti saisi käyttää meikkivoidetta kunhan siitä eka hieman keskusteltaisiin ja lapsi tajuaisi, että on nätti ilman mitään överipakkeleita. Mutta kunhan on oppinut, että meikit on poistettava oikeaoppisesti pois jottei tuki ihohuokosia.