Apua, hirveet liitoskivut ja vasta rv36 ja risat
pääsen just ja just kävelemään. Aiemmissa raskauksissa en ole näistä kärsinut ja lapset on käynnistetty laskettuna aikoina erinäisistä syistä.
Helpottaako nämä vain pitääkö mun pahimmillaan kärsiä näistä yli kuukauden?
Kommentit (4)
Moni vauva syntyy noilla main. Moni on liikuntakyvytön puolivälistä saakka.
Mulla kans kamalat liitokivut jo rv 20 eteenpäin. Väillä parempia päiviä, välillä ihan hirveitä, ei voi ees autosta nousta tai kylkeä kääntää ilman tuskaa...
Sairaslomalle jouduin jäämään niiden vuoksi n. 3 vkoa ennen ä-loman alkua ja sain tukivyön (josta ei suuremmin apua ole).
Tuskinpa enää sullakaan helpottavat, koska vauva jo niin alhaalla. Mutta pitkälle oot päässyt ennen kuin alkoivat vaivaamaan, äkkiä tuo nelisen vkoa menee... Nimim. pian 15 vkoa liitoskivuista kärsinyt
itse kärsin liitoskivuista jo nyt, rv 19! Yhtään en odota loppuraskautta... edellisessä odotuksessa olin sairaslomalla rv 30 lähtien, nyt on mennyt muuten ihan tosi hyvin. Elin jo toivossa että voisin olla töissä äitiyslomaan asti. Aika pahalta vaan näyttää, ettei tule onnistumaan :(
Edellisellä kerralla oli liitoskipujen mausteena vielä särky, joka ilm johtui iskiashermon ärsytyksestä, säteili vasempaan jalkaan, ja teki jalasta tunnottoman pölkyn. Toiviottavasti edes siltä säästyisin!
Vähän suhteellisuudentajua, olet jo ihan loppusuoralla. Mulla alkoi liitoskivut jo ennen raskausviikkoa 20, ennen kuin vatsakaan kunnolla näkyi, kestivät vielä imetysajankin.