Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosien lapsettomuuden tuska ja ylläri

Vierailija
15.08.2010 |

Minulla on kaksi poikaa jotka on tehty ivf ja icsi hoidoilla. Tämä viimmeisimmän lapsen kanssa lääkärit antoivat vajaa 5 % mahdollisuuden onnistua hoidoissa. Kävimme punktiossa monta kertaa ja aina saalis oli nolla kypsää. Vihdoin lääkärini ymmärsi kokeilla pitkää kaavaa, no tulosta tuotti.

Minulla siis Pco, torvet tukossa sekä miehen siittiöt ei oikeen kunnossa..

Nuorin lapsista syntyi alkuvuodesta ja lapsille tuli ikäeroksi yli 5 vuotta. 10 vuotta meni et sain kaksi ihanaa lasta.

Tässä keväällä ihmettelin oloani, ilmaantui kummallista ihottumaa, maha kipua jne. Kävin lääkärillä useasti kun ei saatu vuotoa tulemaan. No tuossa juhannuksen jälkeen tein testin, jota ei sit kymmenien nega testien jälkeen ees huvittanut tehdä. Paljastui et olen raskaana. Ultrassa paljastui et olen jo yli puolen välin ja tää kolmas lapsi syntyy loppuvuodesta. Lapsille tulee 10 kk:tta ikäeroksi.

Tarkoituksena on monelle jotka tuskailevat asian kanssa niin valaa luottamusta, kyllä se rakas käärö tulee ja ihan sama kui ja mistä.

Itse olisin ollut valmis adoptioon ja kaikkeen et saan edes yhden lapsen ja nyt parin kuukauden päästä olen 3 lapsen äiti. Vieläkään ei ääneen oikeen uskalla asiasta puhua..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea täällä mukaviakin juttuja vaihteeksi!

Tulipa hyvä mieli.

Vierailija
2/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta myös eli meidän ei pitänyt saada lasta perinteisin keinoin ja ehdotettiin hoitoja.

Päädyimme kuitenkin siihen, että hoitoja ei tehdä ja lapsi tulee jos tulee. Olihan se ylläri, kun 7v. yrityksen jälkeen olinkin raskaana ja tosiaan sitten jo vajaalla 4kk.

Vierailija
4/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmaisenne saa meilekin "kaksoissisaren" - upeaa!

Vierailija
5/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina sinulla :) Minulla on myös ystävä, jonka ei pitänyt saada ilman lääketiedettä yhtään lasta. Ykden sai autettuna,ja toiset yllätyksenä :) Hänellä myös raskaus oli jossain puolen välin kieppeillä ennen kuin ymmärsi tehdä r-testin :)

niin se luonto joskus temppuilee.

Vierailija
6/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapauksesi on muuten erittäin yleinen primäärisesti lapsettomien joukossa ja tämän lapsettomuuslääkäritkin tietävät. Lapsettomuudesta kärsinyt nainen on erittäin hedelmällinen heti synnytyksen jälkeen jos vaan hormonitoiminta lähtee heti liikkeelle kuten sinulla on juuri käynyt. Aivan kuten muutkin naiset ovat.

Meille painotettiin klinikalta että jos emme toista lasta halua heti perään niin sitten kannattaa ehdottomasti ottaa ehkäisy koska raskauden mahdollisuus on äärettömän iso onnistuneen lapsettomuushoidon ja synnytyksen jälkeen. Me emme heitä uskoneet ja toisaalta eipä sillä ollut väliä. Tulin raskaaksi 3kk kuluttua synnytyksestä.

Ihan en kyllä voi allekirjoittaa tuota kommenttiasi "kyllä se rakas käärö tulee" koska oikeasti - lupaatko esim. serkulleni vaikkapa 100.000e jos sitä lasta ei tulekaan? Vaikka meille on käynyt todella hienosti niin on monia pariskuntia jotka eivät saa sitä kääröä koskaan. Eivät hoidoilla eivätkä ilman.

Onnea joka tapauksessa.

Vierailija
7/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa serkullenikin tulisi yllätyskäärö. Eivät ole saaneet ensimmäistäkään. Toivon koko sydämestäni!

Ihania uutisia teillä, piristi mieltä kovasti.