Hoidetaanko lyhytkasvuisuutta nykyään vielä hormonipistoksin?
Kommentit (7)
Ja meillä me vanhemmatkin ollaan pitkiä, minä 175 ja mies 195, joten ei ihme että tytöstäkin tuli pitkä (190 cm). Ehdotettiin kun läheni 180 cm, että aloitettaisiin hoidot pituuskavun hidastamiseksi, jottei tytöstä tulisi "jätti" =O Oikeesti, miksei ihmiset saa olla sen pituisia kuin luonnostaan ovat?
haluaisi olla tollanen amatsoni! Ton mittanen nainen näyttää lähinnä naurettavalta, sori vaan.
taitaisi jäädä n. 150 cm pituiseksi, ei kivaa lainkaan! Ap
ei saatana kun kamalaa! varmasti kärsii tästä elämänsä aikana. kyllä olisin aloittanut hormonihoidot. Voi raukkaa. on varmaan ihan friikki ja syrjäytynyt
Ohan kuin maailma kenenkään lyhyyteen kaatuisi. Itse olen 153 cm eikä aikanaan koskaan ehdoteltu mitään hormonihoitoja (ja luojan kiitos ei, nykytutkimuksen mukaan aiheuttaa luiden haurastumista ja saattaa vaikuttaa vaikka uravalintoihin, kuten tuttavalleni kävi). Olen sinut pituuteni kanssa - koskaan ei ole missään kiusattu, vähätelty tms. ja olen kouluttautunut hyvin ja esimiesasemassa, joten uraankaan ei lyhyys vaikuta. Anna lapsesi suosiolla olla mikä on!
150cm kuin 190cm - ainakin jos on tyttö!
Minä olen 152cm, ja ei ole minun menoa haitannut. No, se on kyllä totta, että osaa vieraista naisihmisistä häiritsee siinä määrin, että pitää kuittailla, miehiä ei ole koskaan tuntunut häiritsevän..
Ja meillä me vanhemmatkin ollaan pitkiä, minä 175 ja mies 195, joten ei ihme että tytöstäkin tuli pitkä (190 cm). Ehdotettiin kun läheni 180 cm, että aloitettaisiin hoidot pituuskavun hidastamiseksi, jottei tytöstä tulisi "jätti" =O Oikeesti, miksei ihmiset saa olla sen pituisia kuin luonnostaan ovat?