Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvot kalliit vaunuvalintaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin jo tonne yhten ketjuun, mutta siis meillä HArtanin yhdistelmät. Topline x puolikovalla kantokopalla josta saa myöhemmin kun lapsi tarvitsee jo vöitä vaunuissa niin lämpöpussin poistamalla vanerilevyn pohjasta. Heitto-aisa löytyy ja on ollu aikas kätevä kun oon ollu vaunulenkilla ja aurinko paistanu suoraan vaunuihin niin oon vaihtanu vaan työntösuuntaa eikä oo tavinnu vetää vaunuja perässä ym.

Jarru toimii vaunuissa kädellä, eli ei ole ns. jalkajarrua. mielestäni kätevä ja täysin äänetön laittaa ja ottaa pois päältä.

Kuomu säätyy äänettömästi ja mielestäni riittävän iso. Vaunut suht. kevyet yhdistelmiksi n. 14 kg ja huomattavasti kapeammat kuin esim. emmaljungat. Hyvin olen myös pärjännyt vaunujen kanssa ostoskeskuksessa, ei ole tuottanut mitään ongelmia liikkua hyllyjen välissä ym.

Ainoa miinus on että mukana tuleva sadesuoja on huono, ei kestä suomen sääoloja, joten olen ostanut kaupasta muistaakseni ainun sadesuojan ja käy hyvin noihin vaunuihin.

itse tilasin netistä kyseiset vaunut, koska siellä halvemmat kuin esim. vauvatalo johannassa ja paljon enemmän värivaihtoehtoja. Kannattaa käydä tutustumassa osoitteessa villekello.fi, siellä paljon kuvia ja kerrotaan tarkasti vaunuista. Toivottavasti tästä oli jotain apua =) mutta siis itse olen ollut supertyytyväinen vaunuihin.

Vierailija
2/3 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyttiinkin sittenkin lopulta ottamaan käytettävyysominaisuuksia tärkeämmäksi kriteeriksi terveys ja ekologisuus.

Aiemmin olin hyljännyt ajatukset Naturkindin myrkyttömistä luomuvaunuista (matskuissa myrkyttömästi käsiteltyjä ja luomuja luonnonmateriaaleja, kuten korkkia, puuta, luomupuuvillaa...) meille mahdottoman hinnan takia. Mutta sitten saatiinkin vinkki tarjouksesta ja jäljellä oli _yhdet_ vaunut! Silti aika kalliit, mutta ajatus vaan tuntui niin hyvältä antaa tällainen terveellinen alku pienelle elämälle... Joten uhrasin oman mukavuuteni ja kyselin keikkaduuneja ja sukulaisilta rahallista avustusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.rokkibeibi.com

Siellä on erikoisia vaunuja ja tosi ihania. hinta on kohillaan ja tuntuu jämäköiltä. Ainakin on ketterät kääntää,lisäks ite katoin teutonian spirit S3 mut niissä oli olematon se tavaratila,näissä on kyllä tilaa kivasti. ite siis ostin tällaiset: http://www.rokkibeibi.com/vaunut/45-prampol-twister-orange.html mutta limen värisenä :)

Edellisen vaunut oli teutoniat ja vannoin että nyttekin ostan,mutta toisin kävi,kiva koklaa jotain uutta.

Ipanapa11