Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pelottelee tytöstä

Vierailija
14.08.2010 |

Meillä kaksi poikaa ja tyttö tulossa. Mutta alkuun olin tosi onnellinen, kuka äiti nyt ei tytärtä haluaisi? Minä oon ainakin äitini kanssa tosi hyvissä väleissä, hän oli jopa ekassa synnytyksessäni läsnä. Olen shoppailuseuranaan ja suunnitellaan Riikan-matkaa jne. Ollaan käyty Kreetalla ja pidetään hauskaa.

Ei äitini varoittele, mutta muut joilla tyttäriä on. He sanovat että oon menossa ojasta allikkoon, parisuhde kaatuu jne. Kaks viimestä meillä tulee vajaan 2 vuoden ikäerolla. En haluaisi kuunnella muita, mutta joka ikinen kertoo haluamattanikin mulle kuinka mun elämä tulee menemään ja tytöt on julmetun haastavia ja itsekeskeisiä pikku rinsessoja.

Minä oon tottunu suurisydämisiin poikiin, joiden kiukku on helppo kääntää muualle, sanomalla vaan "kato auto" ja kiukku menee ohi. Kun tyttäriä sitten saa repiä perässään tukasta ja kaikki pitää antaa periksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kukuttelevia prinsessoja, minun tyttärellä on ainakin suuri sydän. Riippuu varmaan siitäkin miten kasvattaa. Sosiaaliset taidot on opittuja, ei perinnöllisiä tai sukupuolisidonnaisia.

Kasvata tytär samoin kuin poikasikin.

Vierailija
2/2 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon, että mun kokemuksen mukaan se poikien kanssa eläminen on huomattavasti työläämpää ja haastavampaa.

Sitäpaitsi, hassu kommentti tuo että tytöt on itsekeskeisiä rinsessoja, kaikki lapsethan on äärettömän itsekeskeisiä aluksi, sehän on suorastaan elinehto pienelle vauvalle. Itsekeskeisyydestä sitten opitaan vähitellen pois kun sitä lapselle opetetaan...olen kyllä sitä mieltä että ne itsekeskeiset rinsessat on sellaisiksi kasvatettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla