Töitä sain, mutta ahdistus jatkuu
Heinä-elokuun vaihteessa olin ahdistunut ja kettuuntunut, koska töistä ei ollut tietoa.
Päätökset venyi ja venyi. Lopulta sain tiedon työpaikasta, mutta siirron toiseen paikkaan.
Viikon olen nyt tuolla ollut ja oloni on mitä kamalin. Ilman töitä en voi enkä halua olla. En myöskään halunnut tämän olotilan jatkuvan.
Tällä hetkellä en oikeasti tiedä kuinka tulen tätä jaksamaan. Ainoa vaihtoehto taitaa olla kärkkyä muuta työtä ja tuolla yrittää selvityä sen aikaa. Tosin jos olo ei tästä parane ja oma jaksaminen alkaa olla ongelmaksi niin silloin ei taida muu auttaa, kuin sanoa itsensä irti ja jäädä työttömäksi ties kuinka kauaksi aikaa.
Olen jo kerran elämässäni ajanut itse loppuun ja siitä oli pitkä matka ylös kohti valoisaa elämää. Uskokaa pois niin siihen jamaan en enää itseäni halua.
Kommentit (3)
onnellisuuspilleri repeptin tai semparim-/cipramil-reseptin saa terveyskuskuslääkäriltä
mutta silti koen ahdistusta. Paikka ei ole se mihin ensisijaisesti halusin. Samaa työtä ja samalla nimikkeellä, kuin edelliset lukuisat vuodet. Joka aamu voin pahoin ja maha kuralla. TAAS on pakko mennä sinne. Siellä on muutama mukava ihminen kenen kanssa keskustelen sujuvasti, mutta se ei pelasta tältä kamalalta tunteelta.
Terapia ja lääkitys ei nyt ole se avainsana. Ne eivät poista tätä ongelmaa.
Ap lisää.
... vasta viikkoa takana... Lepäile, ota omaa aikaa, rauhoitu ensin...