Huutis asiaa. On se nyt gerbele kumma, kun meilejä EI VOIDA lukea kunnolla! Ov
Oltiin kaksi viikkoa lomalla ja voitin tuona aikana kolme kohdetta, kolmelta eri myyjältä. Pankkitunnukset olivat mukana eli pääsin maksamaan ne heti, kun pääsin nettiin (nettikahvila oli hotellin lähellä).
En kuitenkaan muistanut oman meilin salasanaa (=tallennettu kotikoneelle) eli laitoin myyjille toisesta meilistäni (jota käytän puhtaasti roskapostia varten eli annan tuon osoitteen, jos jonnekkin pitää antaa meiliosoite ja myös muutama spämmääjä kaveri lähettelee tonne vähintää 20 kiertokirjettä tms. turhaa viestiä).
Kaksi muuta myyjää vastasikin ja sain maksettua ostokset heti seuraavana päivänä, kun sain tilinumeron. Mutta tämä kolmas myyjä..
Laitoin aivan selvääkin selvemmän viestin, missä pyysin häntä lähettämään tilinumeronsa tähän osoitteeseen, koska en pääse juuri nyt lukemaan sitä "virallista" osoitettani. Ja jos hänellä on ollut vakioviesti käytössä, niin en pääse sitäkään nyt lukemaan. Muuten maksu menee 11 päivän päähän, kun palaan kotiin.
Ei vastausta, joten laitoin uuden pyynnön kolmen päivän päästä. Ei mitään. Viimeisen viestin laitoin lähtöä edellisenä iltana ja sanoin olevani seuraavana päivänä taas kotona ja lukemassa sitä toista meiliä.
Noh, avasin sitten toissapäivänä meilin, kun tultiin kotiin ja mitäs siellä olikaan? Tuon myyjän 5 viestiä, missä ekassa antaa tilinumeron ja lopuissa tivaa vastausta tai maksua ja hän oli sitten antanut negan lunastamattomasta huudosta, kun en ole vastannut viesteihin tai maksanut.
Kyllä vitutti ja rankasti! Laitoin myyjälle asiallisen viestin, missä kyselin, että mikset ole laittanut tilinumeroasi tähän osoitteseen, kuten monta kertaa pyysin! No, kuten arvata saattaa, mitään vastausta ei ole taaskaan kuulunut.
Tuo toinen meiliosoite ei ole Hotmail, siellähän on ollut nyt jotain häikkää viime aikoina (eikä myöskään myyjän meili ole Hotmail).
Kommentit (13)
roskapostiin kuten tuossa arveltiin. Mulla kävi niin, että tilasin pienestä yhden yrittäjän nettikaupasta kerran vaatteita ja ihmettelin, kun ei mitään tilausvahvistusta ja laskua tullut sähköpostiini. Kyselin sitten, onko tilaus ollenkaan tullut perille ja oli käynyt niin, että sähköpostiohjelmani oli heivannut myyjän mailin suoraan roskapostilokeroon.
ole roskapostilaatikkoa. Miehellä on saman paikan osoite eikä hänellä ole ikinä ollut roskapostilaatikkoa eikä edes mahdollisuutta saada sellaista (tai sitten se on niin hyvin piilotettu ettei sitä löydä).
Mutta ei tuo yksi nega nyt maata kaada, mutta ärsyttää vaan tuollaiset. Ja myyjän eka viesti oli tullut vasta mun lähettämän ekan viestin jälkeen. Sattumaako? En tiedä, ehkä.
Siis lähetit myyjille privaattiviestiä? Voipi olla, että se menee tuolla kolmannella myyjällä eri osoitteeseen kuin Huutisviestit.
meni eräs tärkeä viesti heti roskapostilaatikkoon, on gmail.com. Eikös kaikissa sähköposteissa nykyään ole roskapostilaatikot?
Tilinumero on vakioviestissä, jos sitä ei jostain syystä lue eikä maksa, tulkitsen kaupan rauenneen ja negaa tulee.
Jos ostaja ilmoittaa jonkun toisen sähköpostin kuin huutiksessa olevan sähköpostin, en siihenkään reagoi. Huutiksen väeltä olen kysynyt ja vastaus on, että huutiksessa käytetään vain siellä ilmoitettuja osoitteita.
mukaan toimia, mutta ei tuo minusta silti ole reilua toimintaa vaan turhan nipoa.
Ja tällä myyjällä ei ollut vakioviestiä käytössä. Ja eipä vaan ole miehen meilissä mitään roskapostilaatikkoa eikä kyllä ole omassakaan..
Tilinumero on vakioviestissä, jos sitä ei jostain syystä lue eikä maksa, tulkitsen kaupan rauenneen ja negaa tulee.
Jokaiselle voi sattua mitä tahansa. Tietyt sähköpostipalvelimet saattavat olla pitkäänkin jumissa tms.
Onneksi en ole koskaan joutunut asioimaan kaltaisesi myyjän kanssa. Joustoa on löytynyt puolin ja toisin, ja hyvä mieli on jäänyt aina kaikille. Mitä olen Huutista selannut, niin tympeillä ja niuhoilla myyjillä ei oikein kauppa käy.
EI vaan MEILIÄ, ei mitään hiton yksäreitä!
etkä siis tiennyt myyjien meiliosoitteita?
Sähköpostiin ne yksityisviestitkin menevät.
Tilinumero on vakioviestissä, jos sitä ei jostain syystä lue eikä maksa, tulkitsen kaupan rauenneen ja negaa tulee. Jos ostaja ilmoittaa jonkun toisen sähköpostin kuin huutiksessa olevan sähköpostin, en siihenkään reagoi. Huutiksen väeltä olen kysynyt ja vastaus on, että huutiksessa käytetään vain siellä ilmoitettuja osoitteita.
Annas kun mä arvaan, sä olet noita tonnimyyjiä, joilla palautteet huitelee yli tuhannessa. Ja usllahan on tietty ainoastaan siellä vakioviestissä maininta, että maksu heti tai kolmessa päivässä ja negaa paukkuu? EIKÖS!
Olet sä kyllä täys paska, jos et viitsi kohteliaasti ilmoittaa, että tilinumero löytyy vakioviestistä! UUDET huutajat eivät ehkä osaa lukea sitä Meklarin viestiä kunnolla loppuuna asti, varsinkin jos muut myyjät ovat ilmoittaneet tilinumeronsä välittömästi kohteen sulkeutumisen jälkeen!
Ja toisekseen, älä jauha paskaa, että olisit mukamas ottanut asian tiimoilta yhteyttä YP:hen! Katsos kun Huutikseen voi ilmoittaa KAKSI eri sähköpostiosoitetta! Eli ihan hyvin voi käyttää toistakin osoitetta!
Ja mä en tajua, että oletko sä noin idiootti, jos et tajua, jos toinen laittaa eri osoiteesta viestin ja siinä selvästi mainitaa mitä asia koskee jne.
VAI MYYTKÖ SÄ SATOJA KOHTEITA VIIKOSSA JA SUA EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTA KAUPPAKUMPPANIT?? Ilmoitas kuule se sun nikis, niin mä osaan kiertää tollasen paskapään kaukaa!
Ja sä olet kyllä oikea paskapää tuossa nega asiassakin! Sulla ei ole näköjään yhtään käytöstapoja! Kohtelias (ja "asiakkaan" huomiova) myyjä ottaa kyllä ENNEN yhteyttä, laittaa uuden meilin tms. jossa kysyy onko huutaja mahtanut huomata vakioviestin tai onko saanut edellisen viestin tms. ENNEN KUIN ANTAA NEGAN!
Mutta eihän niitä käytöstapoja voi odottaa tuollaiselta paskapäältä, varsinkin, jos on tonni kerholainen.. Ei niitä kiinnosta mikään muu kuin se, että saa rahat. Muusta viis!
Gmailin käyttäjälle.. Esim. Saunalahdessa ei ole ollenkaan roskapostilaatikkoa..
EI vaan MEILIÄ, ei mitään hiton yksäreitä!
etkä siis tiennyt myyjien meiliosoitteita? Sähköpostiin ne yksityisviestitkin menevät.
Jos et ole Huutista koskaan käyttänyt, niin voitko mahdollisesti lopettaa tähän ketjuun kommentoimisen!
Ihan pikku vinkkinä vaan, että ei siihen mitään meiliä tarvita ja niitä Meklarin viestejä, jos haluaa saada myyjän yhteystiedot.. Ne katsos kun näkee suoraan sieltä kohteen tiedoista, kun kohde on sulkeutunut. Sieltä mä ne katsoin.
Ja niii-in, niin menevät yksärit. Mutta mitä sinä et tajunnut, en käyttänyt yksäriä, KUN EN OLE TUNNISTAUNUT.
Tilinumero on vakioviestissä, jos sitä ei jostain syystä lue eikä maksa, tulkitsen kaupan rauenneen ja negaa tulee. Jos ostaja ilmoittaa jonkun toisen sähköpostin kuin huutiksessa olevan sähköpostin, en siihenkään reagoi. Huutiksen väeltä olen kysynyt ja vastaus on, että huutiksessa käytetään vain siellä ilmoitettuja osoitteita.
Annas kun mä arvaan, sä olet noita tonnimyyjiä, joilla palautteet huitelee yli tuhannessa. Ja usllahan on tietty ainoastaan siellä vakioviestissä maininta, että maksu heti tai kolmessa päivässä ja negaa paukkuu? EIKÖS! Olet sä kyllä täys paska, jos et viitsi kohteliaasti ilmoittaa, että tilinumero löytyy vakioviestistä! UUDET huutajat eivät ehkä osaa lukea sitä Meklarin viestiä kunnolla loppuuna asti, varsinkin jos muut myyjät ovat ilmoittaneet tilinumeronsä välittömästi kohteen sulkeutumisen jälkeen! Ja toisekseen, älä jauha paskaa, että olisit mukamas ottanut asian tiimoilta yhteyttä YP:hen! Katsos kun Huutikseen voi ilmoittaa KAKSI eri sähköpostiosoitetta! Eli ihan hyvin voi käyttää toistakin osoitetta! Ja mä en tajua, että oletko sä noin idiootti, jos et tajua, jos toinen laittaa eri osoiteesta viestin ja siinä selvästi mainitaa mitä asia koskee jne. VAI MYYTKÖ SÄ SATOJA KOHTEITA VIIKOSSA JA SUA EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTA KAUPPAKUMPPANIT?? Ilmoitas kuule se sun nikis, niin mä osaan kiertää tollasen paskapään kaukaa! Ja sä olet kyllä oikea paskapää tuossa nega asiassakin! Sulla ei ole näköjään yhtään käytöstapoja! Kohtelias (ja "asiakkaan" huomiova) myyjä ottaa kyllä ENNEN yhteyttä, laittaa uuden meilin tms. jossa kysyy onko huutaja mahtanut huomata vakioviestin tai onko saanut edellisen viestin tms. ENNEN KUIN ANTAA NEGAN! Mutta eihän niitä käytöstapoja voi odottaa tuollaiselta paskapäältä, varsinkin, jos on tonni kerholainen.. Ei niitä kiinnosta mikään muu kuin se, että saa rahat. Muusta viis! Gmailin käyttäjälle.. Esim. Saunalahdessa ei ole ollenkaan roskapostilaatikkoa..
totta helvetti vittu perkele niin se on, että vittu pitäisi heti ymmärtää ostajan vittu lukea, että minulla vastausviesti vittu käytössä, katso vittu sieltä helvetti.
Vittu huutiksessa ei tarvitse toimia kuin vittu paska perkele sen sähköpostiosoitteen paska kanssa, joka myyjälle vittu saatana näkyy.
Ja saatana helvetti, hyvät käytöstavat paska omaava vittu ostaja maksaa ostoksensa vittu samantien eikä odota helvetti mitään maksupyyntöä vittu sun kanssas.
Mutta se on totta, että huutiksessa kiinnostaa vain raha. Kaltaistesi kanssa en käy kirjeenvaihtoa ja YP poistaa kostonegasi.
vaikka heittänyt viestisi suoraan roskapostikansioon.
Minulle kävi niin joskus. Ihmettelin vain, miksi eräs ostaja ei ottanut yhteyttä.
Sitten sattumalta luin roskapostikansiotani...