Sanokaa N-kirjaimella alkavia, kivoja pojan nimiä
En keksi sitten millään ja haluaisin vauvalle n:llä alkavan nimen.
Kommentit (17)
Niila on mielestäni ihana. Myös Niilo.
Nemo ja Niki teidän mielestänne muka ihmisen nimiä? Kuvitelkaa kolmekymppistä miehekästä miestä, jonka nimi on Nemo? Tulee mieleen piirretty kala. Niki on lempinimi.
--ihan siis suomalaisittain eikä mitään Noah -versioita.
Niklas on myös kiva.
Nemo ja Niki teidän mielestänne muka ihmisen nimiä? Kuvitelkaa kolmekymppistä miehekästä miestä, jonka nimi on Nemo? Tulee mieleen piirretty kala. Niki on lempinimi.
No kurkkaapa vaikka väestörekisterikeskuksen sivuilta, kyllä on aivan ihmisillä käytettyjä nimiä :)
mä tiedän että niitä on annettu ihmisille, onhan sitä Rosmariinia ja Timjamia ja Kuuttia ja ties mitä omituisuuksia. Ei ne silti ihmiselle sovi.
mä tiedän että niitä on annettu ihmisille, onhan sitä Rosmariinia ja Timjamia ja Kuuttia ja ties mitä omituisuuksia. Ei ne silti ihmiselle sovi.
Se onkin ihan sun oma mielipide :) Ap voi vaikka kuinka ihastua juuri Nemo -nimeen ja antaa sen ilolla lapselleen!
Minä tykkään Niilosta ja Nuutista. Ei mitään liian erikoisia.
vaikka aika suloinen nimi onkin. Ja tykkäsin Nikistä, vaikka joku väitti ettei sovi ihmiselle, makuasia ja mielipiteensä kullakin. Niki, Nuutti ja Niilo varmaan ap:n lemmpareita näistä. Kiitos vieläkin saa laittaa hyviä on tullut!
ap
Neo, Nikolaus, Nikka, Nikke, Nakki, Nisse, Nortti, Nosse, Nukka, Naulis, Nello, Nyyrikki, Nuuska
Nuutti on oma suosikkini kautta aikain.
Nikanor ois ihana toinen nimi, mutta ei kyllä oikein kutsumanimeksi.
Entäs Nikke?
se on mun suosikki nimi tällä hetkellä.
Ääntäisin sen suomalaisittain naattan.
Oli muuten nuoruuden ihastukseni...ihana poika
KUULE NIKI ON NIMI!!!! MUN KAVERIN PIKKUVELJEN NIMI ON NIKI!! JA MUN KAVERIN PIKKUSISKON KAVERIN NIMI ON NIKI (se on tytön että pojan nimi) Ja Nemosta en tiädä
muttei liian erikoisia. Niko aika tavallinen mutta esim tuo Nuutti ihan kiva ja Niilo myös. Lisää tuleeko? -kiitos
ap