Lue keskustelun säännöt.
kuka muu odottaa jo talvea?
11.10.2005 |
Mä odotan innolla. Ja toivoisin, että tänne eteläsuomeenkin tulisi taas kunnon talvi. Lasten kanssa on niin ihana olla talvella ulkona, kun on kunnolla lunta ja pakkasta. Ja sitte tietty pääsee hiihtämään, luistelemaan ja laskettelemaan.
Kommentit (2)
kyllä odotan ja kovasti :) Ja joulua myös! :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En haluaisi talven koskaan tulevan. Kylmää, pimeää ja kauan!