Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveileeko kukaan muu vauvasta, vaikkei olis yritys päällä?

Vierailija
11.08.2010 |

Mulla olis haaveissa vielä jossain vaiheessa...ehkä.

Nyt meillä on kaksi lasta, 2- ja 5-vuotiaat. Välillä mietin miten mukava meillä on näin, ja että olisiko tämä tässä. Mut kuitenkin vähän vielä houkuttaisi kolmas lapsi jossain vaiheessa.

Kysymys on enempi et koska olis hyvä ajankohta. Jotenkin tuntuu et ei ihan vielä, mut toisaalta en ihan mahdottoman suureksi haluaisi ikäeroja. Aika kai näyttää miltä tuntuu.

Mut millaisia haaveita teillä muilla on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan lasta ihan armottomasti mutta mies ei kuulemma ole vielä valmis. Haluaa opiskella loppuun kuulemma.. Tylsää. Mä niin haluisin ja puitteet on ihan kunnossa. :) Saan välillä ihan itkeä ku raivostuttaa :/ Kovasti haluisin ostella kirppareilta kaikkee ihanaa mut välillä pitää hillitä. On ainakin valmiina sit ja ei tarvi kerralla isoo summaa rahaa tuhlata. :)

Miehen puoli suostumusta odotellessa.

Vierailija
2/3 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on haaveissa toinen. Esikoinen nyt 3 vuotta. Mutta siihen kahteen saisi ehdottomasti jäädä, sillä mun mielestä maapallon ylikansoittuminen on paha ongelma. Välillä tämä haittaa jo nykyistäkin haaveilua, mutta onhan lapsessa niin paljon hyvää. Sukupuolella (vauvan) ei loppujen lopuksi ole merkitystä, vaijja olisihan se kiva saada yksi kumpaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin kolmannenkin tulla, mutta mies ei.

Harmi vaan, että "vahinkoa" ei voi käydä...

En voi raskautua luomuna.