KaalikeittoDietti
Mitä mieltä olette kyseisestä dietistä ja onko ollut hyvä!! mielelläni kuuntelisin muiden kokemuksia,itselläni on tarkoituksena kokeilla diettiä!!
Kommentit (26)
Mullakaan ei kaalikeittoa vastaan ole mitään, mutta tuo soppa tökkii reilusti jo kerran-parin syömisen jälkeen.
Nesteet tosiaan lähtee, muuta iloa siitä ei sitten olekaan, ellei erityisesti nauti oksetuksen- ja etomisentunteesta.
On vaan niin paljon miellyttävämpiäkin tapoja poistaa nesteet ja jopa laihtua.
Jos on tarvetta pudottaa painoa, kannattaa päättää elämäntapojen muuttamisesta lopullisesti heti tänään ja pitää päätös. Silloin voi olla juuri sen painoinen kuin haluaa lopun ikää!
Riippuu mitä sillä hakee, laihdutukseen ihan turha, puhdistukseen ihan ok, kunhan sit huuhtelee sen suoliston, säännöllisesti..
Jessus naiset on tyhmiä!
Jos tuollaiseen on pakko alkaa niin vaihdelkaa sitä keittoa.
Kaalikeitto. Tomaattikeitto. Kasviskeitto. Hapankaalikeitto. Sipulikeitto.
Saatte ihan saman tuloksen ilman oksennusrefleksejä.
Venäläiset syövät tuota koko ikänsä.
Kokeiltu on. Kymmenen kiloa sain tuolla kauhudieetillä pois ja pysyvästi. Olo oli kyllä tosi kepeä, ja jaksaminen ihan eri luokkaa. Koko tahdonvoimansa sai panostaa, mutta löystyvät vermeet kannustivat jatkamaan. Soseutin minäkin tuon sopan ja söin tosi pieninä annoksina pitkin päivää. Valkosipulia laitoin reilusti, niin peitti tuon sellerin maun melkein kokonaan. Inhoan selleriä. Parempi tämä paha, kuin jotkut kalliit pussijauheet yms.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:21"]Kokeiltu on. Kymmenen kiloa sain tuolla kauhudieetillä pois ja pysyvästi. Olo oli kyllä tosi kepeä, ja jaksaminen ihan eri luokkaa. Koko tahdonvoimansa sai panostaa, mutta löystyvät vermeet kannustivat jatkamaan. Soseutin minäkin tuon sopan ja söin tosi pieninä annoksina pitkin päivää. Valkosipulia laitoin reilusti, niin peitti tuon sellerin maun melkein kokonaan. Inhoan selleriä. Parempi tämä paha, kuin jotkut kalliit pussijauheet yms.
[/quote]
Missä ajassa??
Laittakaas tuolle keitolle joku valmistusohje, niin voin kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:23"]
Laittakaas tuolle keitolle joku valmistusohje, niin voin kokeilla.
[/quote]googlaa
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:33"]Te ootte niin sekasin...
[/quote]
Tell me about it
Mitenhän toi toimii normaalipainoisella?
Tykkään kaalikeitosta mutta laihtunut. Pieritti
Viikossa 3kg lähtee, paris pvässä takasin,
Muutaman kerran koittanut, joku siinä tökkii niin etten enää ikinä syö mitään kaalikeittoa!!!
Tein ison kattilan tuota tuhannen soppaa, miehenkin piti alkaa sille. Olin aivan varma, että kyllä onnistuu, aika sisukas ihminen kun olen.
Mies oli päivän, minä kaksi.
Mä muistan vieläkin sen tunteen, kun leuka- tai jotkut nielulihkaset kertakaikkiaan kramppasi. Keitto oli pitemmän päälle niin pahaa, että se piti niellä väkisin - ja kun nieli väkisin veden tihkuessa silmistä, lihakset kipeytyi niin paljon, että mulla meni ihan kramppiin, en VOINUT nielaista! Ääneni lähti ja jo pelkkä veden juominen sattui. (ITseasiassa keitto ei aluksi ollut suoranaisesti pahaa: se vaan alkoi tökkimään, kun oli ainoa eväs).
Ja toinen vielä pahempi oli järkyttävä kaasunmuodostus. Mulle ei ilmeisesti kaali sovi, sillä mahani paisui pinkeäksi, pieretti, mutta pieruja ei juuri tullut. Olin niin kipeä, että yöllä makasin kylppärin lattialla huohottaen: tuntui, että pakko saada kakattua, mutta mitään ei vaan tullut ja vatsaan sattui aivan tajuttoman paljon!
Kuin jatkuvaa kestosupistelua, se on ehkä paras vertauskuva.
Älä IKINÄ kokeile tuollaista, ihan järjenköyhää.
Nimim. kokemusta todellakin on.
Tein ison kattilan tuota tuhannen soppaa, miehenkin piti alkaa sille. Olin aivan varma, että kyllä onnistuu, aika sisukas ihminen kun olen. Mies oli päivän, minä kaksi. Mä muistan vieläkin sen tunteen, kun leuka- tai jotkut nielulihkaset kertakaikkiaan kramppasi. Keitto oli pitemmän päälle niin pahaa, että se piti niellä väkisin - ja kun nieli väkisin veden tihkuessa silmistä, lihakset kipeytyi niin paljon, että mulla meni ihan kramppiin, en VOINUT nielaista! Ääneni lähti ja jo pelkkä veden juominen sattui. (ITseasiassa keitto ei aluksi ollut suoranaisesti pahaa: se vaan alkoi tökkimään, kun oli ainoa eväs).
Kyllä tosiaan tuli vedet silmistä kun sitä litkua nieli, lujalla tahdonvoimalla. Ennätys kaikista niistä yrityskerroista on ehkä 3 päivää putkeen. Hyi v*ttu.
Ja samaten, musta se oli alussa jopa hyvää, mikäs tätä syödessä... Mutta kyllä se kummasti mielipide päivän kolmatta lautasellista syödessä muuttui... :D
Ja mä kuitenkin tykkään oikeesta kaalikeitosta, mutta tuo oli kyllä kamalaa! Vedin keittoa soseeksi jotta meni nopeasti alas. En suosittele!
Nesteet tietenkin saa pois tolla kuurilla, mutta ne lähtee muillakin dieeteillä.