Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että (vasta) silloin kun seurustelee miehet pörrää ympärillä?

Vierailija
11.08.2010 |

Olen ollut tosi pitkiäkin aikoja sinkkuna, monta kuukautta käymättä edes treffeillä... mutta nyt kun seurustelen, miesehdokkaita tuntuu putkahtelevan sieltä täältä... siis niin päin että ne lähestyy minua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juuri seurustelun aloittanut on juuri ihastunut ja hehkuu ulospäin eli näyttää hyvältä, hymyilee, on ystävällinen kaikille ja pirteä koko ajan :o) Se tasaantuu sitten kun aika kuluu, ja kun aikaa kuluu tarpeeksi, otsaan läpsähtää "varattu, väsynyt ja säätöä vailla mutta säälittävä" -leima. Sitten houkuttelee helpon perässä olevia juntteja XD

Vierailija
2/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotan sinä voisit antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä oot vaan niin rakastunut, iloinen ja ihana että se vetää miehiä puoleensa. Tai vaan sattumaa! Tai muuten kasvanut? Mistäs sitä tietää?

Vierailija
4/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se liittyy jonkinlaiseen stressin laukeamiseen, kyllähän vastoin tahtoaan pitkään sinkkuna ollut kokee välillä jopa surua tilanteestaan... Yritä nauraa mielessäsi tilanteelle!

Vierailija
5/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse tehdä enää vaikutusta kehenkään. Voi olla rento oma itsensä.

Vierailija
6/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet todistanut laumalle miehiä, että kelpaat yhdelle heistä. Sinun deittailemisesi olisi siis yhteisön silmissä hyväksyttävää eikä mikään sosiaalinen itsemurha, näin rumasti sanottuna. Ja mikäs sen muikeampaa miehen itsetunnolle, kuin todistaa sekä itselleen että muille olevansa naisten silmissä parempi kuin joku muu.

Vierailija
7/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi asia mikä tuli mieleen on että kun olin sinkku musta tuntui että jos otan kontaktia miehiin ne heti luulee että yritän iskeä koska olen sinkku (ja epätoivoinen sellainen)... kun aloin seurustelemaan, sitä alkoi suhtautua rennommin ja "uskalsi" katsoa silmiin, hymyillä ja jutella muuten vaan muillekin miehille, mikä varmaan kannusti lähestymään

p.s. pidä kiinni siitä yhdestä, anna pörrääjien mennä

Vierailija
8/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat alitajuntaisesti signaalia, että olet varattu.

Tämä tekee sinusta kiinnostavan ja salaperäisen. Miehen metsästäjänvaistot heräävät ja sinua piiritetään.

Helppoo hei - kyökkipsykaa ( :

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä