Vieläkin ärsyttää...
Äitini (56v) tuli tänään käymään luonani ja sovimme että hän katsoo lapsiani sen aikaa kun nopeasti (10min.) käytän pentukoiraa nurkan takana pissalla.
Kun tulin kotiin, äitini oli lähtenyt vanhemman lapseni mukaan muutamaa minuuttia aikaisemmin jonkun miehen kyydillä meiltä pois ja jättänyt lapset yksin kotiin! Sopimustamme äitini siis rikkoi ja vaaransi mahdollisesti täten lastenlastensa elämän, vaikka kyse olikin ihan muutamista minuuteista mutta itse en jättäisi 3v ja 8v lasta kahdestaan, ellei joku aikuinen ole saman katon alla. Nyt mietin teinkö minä väärin kun luotin äitiini tämänkään vertaa, vai tekikö äitini väärin. Jätinhän kaitsemisen hetkeksi hänelle.
Kommentit (5)
ajanjakso että eivät tule isoveli ja pikkusisar toimeen keskenään vaan saavat kehiteltyä riitaa ties mistä asiasta. Minusta en liioittele pätkääkään hengenvaaran mahdollisuutta, ipanat kun suuttuvat toisilleen alkaa läpsiminen puolin ja toisin.
mutta jos jotain äitini onnistui tekemään niin sen että minä en luota häneen vähimmässäkään määrin enää.
Ap.
Tyhmästihän äitisi teki, mutta en mä varmasti ihan noin täydellisesti siitä hermostuisi.
niin kauan kunnes palaat ja silti hän on häipynyt "salaa", niin sitä vetäisin herneen nenään. Uskon että tuon ikäiset pärjää hetken keskenään, mutta lupaukset ja sopimukset pitää pitää.
osaa kyllä kattoo pienemmän sisaruksensa perään. Hengenvaara oikein... Hohhoijakkaa.
Äitisi teki kyllä pöntösti kun lähti vaikka lupasi ettei.