Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei halua suuseksiä?

Vierailija
09.08.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim itse en laukea klitoriksen kiihottamisesta. Suuseksi tuntuu pidemmän päälle hyvin ällöttävälle ja turhalle vaikka kuinka rentoutuisin jne. Turha sitä on hieroa/nuolla kun ei mitään tule tapahtumaan.

Vierailija
2/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim itse en laukea klitoriksen kiihottamisesta. Suuseksi tuntuu pidemmän päälle hyvin ällöttävälle ja turhalle vaikka kuinka rentoutuisin jne. Turha sitä on hieroa/nuolla kun ei mitään tule tapahtumaan.

sulla ole erityistä tuntoa klitoriksessa? tuntuuko kuin sormenpäätä nuolis?

miten muuten kiihottaako teitä enemmän katsella kun naiselle tehdään suuseksiä vai kun miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö harmittaa...

Vierailija
4/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuntuu vastenmieliseltä.. en halua suudella miestäni hänen ensin nuoltua p*llua

Vierailija
5/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuntuu vastenmieliseltä.. en halua suudella miestäni hänen ensin nuoltua p*llua

En nuolis vaikka maksettais, pyh!

Vierailija
6/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia suuseksistä, on joutunut nuolemaan likaisia värkkejä. Opetelkaa pesemään pelinne!!

Vierailija
7/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia suuseksistä, on joutunut nuolemaan likaisia värkkejä. Opetelkaa pesemään pelinne!!

Tiedoksesi.

Vierailija
8/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se voi olla myös tympäyttävää, jos mies ei tee sitä oikeallat tavalla eli sellaisella tavalla mikä itselle tuntuu hyvältä. Opetelkaa hyvät ihmiset kertomaan miehille toiveista (moni tekee ihan liian kovakielisesti), ei ne ajatuksia voi lukea!

Minulla on ollut nykyisen miehen kanssa alusta asti ihanaa suuseksiä, mutta olenkin vajaa nelikymppisenä naisena heti ohjannut häntä. Sama pätee toisinpäin, tykkään tehdä sitä itsekin ja mieskin kertoi heti alkuunsa, mikä tuntuu erityisen hyvältä.

Vierailija
9/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, joka on saanut aiemmin vain huonoa suuseksiä.