Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kani karkasi!!!!!!!!!!!!!!!!! Onko mitään toiveita enää sen löytymisestä? Neuvoja?

Vierailija
08.08.2010 |

Miten sen voisi houkutella takaisin häkkiinsä? Päivällä oli ulko aitauksessaan ja siitä oli onnistunut karkaamaan...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoisherkkuruokaa sinne häkkiin, jos se vaikka auttaisi.

Vierailija
2/12 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoisherkkuruokaa sinne häkkiin, jos se vaikka auttaisi.

Vierailija
4/12 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.

Vierailija
5/12 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistina täytyy sanoa, että teiltä säästyi tapetit ja säästyitte juuri remontilta.

Vierailija
6/12 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistina täytyy sanoa, että teiltä säästyi tapetit ja säästyitte juuri remontilta.

vähän lasten kanssa itkeä tihrustettu...

Vierailija
7/12 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän äänet ja haistaa hajut. Ei ole ollenkaan tavatonta, että kani palaa takaisin. Mulla on kaneista kokemusta kuitenkin 25 vuoden ajalta.

Vierailija
8/12 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kanit kauaa elä

Vierailija
9/12 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se pian kuollut muutenkin eihän kanit kauaa elä

Yks mun kaneista eli yli kymmenvuotiaaksi, tarkkaa ikää en tiedä, kun emme tienneet sen ikää, kun se tuli meille. Tutun kani eli 14-vuotiaaksi. Mulla on tällä hetkellä 8-vuotias kani, joka on todella terve ja nuorekas, ikääntymistä ei huomaa oikein mistään.

Vierailija
10/12 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihme ja kumma löydettiin se, vaikka lähellä iso metsä ja vilkas autotie.

Kanit menevät yleensä suojaan, ei avonaiseen paikkaan. Meidän kyyhötti aina sellaisen ison halkovaraston alla. Löytyykö teiltä (kalastus)haavia, me metsästettiin kani sillä, siis mies tömisteli ja "töni# kanin halkovaraston alta ja minä olin haavin kanssa toisella puolella odottamassa. Onnistui!

Vierailija
11/12 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan katsoa kaikki mahdolliset piilopaikat pihalta ja lähimaastosta, kani ei ole välttämättä mennyt kauas.

Vierailija
12/12 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin kerran luultiin, että kanimme oli karannut. Ihmeteltiin kyllä miten on saanut oven auki, kun siinä oli salpa ulkopuolella.

Muutamaa päivä myöhemmin kuultin naapurilta, että juuri tuona päivänä pihassamme kävi ajokoira. Todennäköisesti se oli saanut aukaistua oven.

Raadeltu kaniparka löytyi ojasta kuolleena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi