Mies ei vastaa Porista, mut lapsi kyllä.
Mies ei vissiin uskalla, kun olen vihaisena täällä kotona.
Aamulla soitti ja sanoi, että lähtevät viim 22 kotiinpäin, meille 4h matka. Nyt lapsi laittoi viestiä, että ennen 00 eivät lähde mihinkään. Mitä mä voin tehdä? Ottaa eron?
Kommentit (14)
lapsella huomenna koulu? Kyllä varmasti ripittäisin lankoja pitkin, ja jatkaisin vielä myöhemminkin.
Toki voi olla, että joku heidän erityisesti odottama esiintyjä on joutunut myöhentämään keikan aloitus ajankohtaa, ja se on pääasiallisin myöhästymisen syy? Tai siellä ei olla ajokunnossa, jolloin perästä kuuluu sit kotona.
lakata vinkumasta????
Eipä taida sun perhettä olla tuolla myrskyn keskellä.
ja molemmat kunnossa, joten mitä se vinkuminen enää auttaa. eikä myöskään se avioero
Ja ne pääsee aloittamaan n. 21.45 eli 2h myöhässä. Keikka kestänee sen 1-1,5h ainakin, sieltä sitten siirtyminen autolle jne....ja lisäksi odottavat toista ukkosmyräkkää sinne, jolloin koko alue tyhjennettäisiin 30minuutissa.
Että toivo nyt vaan saakeli siellä että ehjänä tulevat kotiin.
Mä tuun hulluksi, mun pitää aamulla lähteä töihin. En voi lähteä jos eivät ole tulleet kotiin, kun toinen lapsi on täällä kotona.
Täällä ei kukaan koskaan ole ap-kirjoittajan puolella. Aina ap on se tyhmä väärintekijä, ihme palsta.
Mä tuun hulluksi, mun pitää aamulla lähteä töihin. En voi lähteä jos eivät ole tulleet kotiin, kun toinen lapsi on täällä kotona.
Täällä ei kukaan koskaan ole ap-kirjoittajan puolella. Aina ap on se tyhmä väärintekijä, ihme palsta.
ja parin tunnin myöhästymisestä sä oot ottamassa avioeroa. jos lähtevät sieltä 00, niin neljältä ovat kotona. etköhän sä töihin ehdi vielä.
takia siellä ovat niin haloo: sehän on vielä soittamatta. Ihmehysteerikkö olet ap.
mutta nyt on konsertit myöhässä sen 2h. Ja liput oli kyllä niin kalliit, etten meidän väkeä kotiin odota ennen kuin konsertti on loppu. Aina voit tietty toivoa että uusi myräkkä toetutuu ja alue joudutaan tyhjentämään 22 aikaan.
viimeksi ilmotettiin että Iron Maiden esiintyy klo 21.50-23.50, jos myräkkä niin sen jälkeen vasta aloittavat eli voi vielä venyä aika...
myöhässä oleva konsertti, niin lakkaa valittamasta! Ei kai sieltä nyt kesken lähdetä kotiin.
Lapsi voi nukkua tullessa autossa.
Sä et varmaan paljoa nuku, mutta so not.
Älä vaan auo päätäsi yöllä asiasta.
tuhoja on vain kapealla kaistaleella
t.porilainen
Tääl porin mamma tietää, et maidenit alko soittaa 22, ne vetää 2h keikan.. Ihan just lopettaa. kuulin kaike omalle sohvalle :) alunperin niitten piti alkaa soittaa 8, mut kiitos myrskyn aikataulut venyy..oo kiitolline, ettei heille tapahtunu mitään.. monia loukkaantui, pari on kriittises tilassa !! Ja älä oo vihane miehelles !!
voisin sanoa, että olet nyt kyllä tässä asiassa turhan tiukkapipoinen! Totta kai keikka katsotaan loppuun ja sitten vasta lähdetään kotiin. Myrsky oli valitettava juttu, mutta ei miehesi vika, kuten ei keikan viivästyminenkään. Alueelta poistuminen kestää myös ainakin sen puolisen tuntia, mikä ulkopaikkakuntalaisen olisi vaikea arvioida etukäteen. Tuskin noita isä-lapsi-reissuja niin paljon on, että siitä kannattaisi pultit ottaa. Ymmärrän, että ärsyttää, kun tiedät nukkuvasi huonosti, mutta koita niellä harmisi, äläkä pilaa toisten iltaa ja kotiin tuloa. Heillä on varmastikin ollut varsin kokemusrikas päivä. Kaikkimenee varmasti hyvin. En nemminkin laittaisin viestiä, että tulevatr rauhassa ja pysähtyvät vaikka nukkumaan, jos tarve vaatii. Liikenteessä ne suuremmat vaarat piilevät, varsinkin jos yrittävät pitää väsyneenä kiirettä kiukkusi takia.
lakata vinkumasta????
Eipä taida sun perhettä olla tuolla myrskyn keskellä.