Mitä ajattelette, jos vaalean hameen läpi kuultaa mustat alushousut?
Kävin kaupungilla vaalean, pellavaisen, lyhyen hameen kanssa. Yhtäkkiä tajusin, että minulla on mustat alushousut ja totta kai ne vähän kuulsivat läpi. Yritin ajatella, ettei sillä ole väliä. Yritin ajatella, että voin olla tyylikäs vaikka ne kuultavatkin. Minua häiritsi siis tämä koko ajan. Vedin paitaa alemmas ja yritin mennä reunoja pitkin :-).
Kerroin tästä miehelle ja mies sanoi, että tosi hyvä juttu! (anteeksi kuinka?). Että ei minun tarvitse aina olla niin siveyden sipuli, vaan se on hyvä juttu, että alkkarit näkyvät.
Siis olenko minä siveyden sipuli vai? Mitä te ajattelette?
Kommentit (22)
Jos sulla oli kauniit pöksyt niin ei haittaa vaikka kuulsivat läpi. Toivottavasti ei olleet mitkään hirveet mummoalkkarit...
harmittaa jos päälle on tullut vahingossa mustat alushousut vaalean hameen/housujen kanssa. Jos näen jollakin saman tilanteen, arvelen sen johtuvan epähuomiosta, en siitä että joku tahallaan tavoittelisi sillä huomiota.
on kokemusta tollaisista vaatteista kuin ko. hame, että kyllä sieltä kuultaisi vaaleatkin alkkarit läpi ihan yhtä lailla. Olen huomannut että jos on kuultaakseen niin ei se väriä katso.
Toki on tyylikkäämpää jos läpi kuultavat alkkarit ovat samaa sävyä. Ja vielä tyylikkäämpää on laittaa alushame tai tarpeeksi pitkä pusero.
Meillä töissä sairaalassa on eräs sh jolla on aina siellä valkoisten housujen alla tummanpunaiset stringit,se tuskin on enää vahinko kun toistuu lähes joka päivä:D
kyllä sieltä hameen läpi kuultaa kaikki, myös reisien ääriviivat. Mutta minusta helteellä saa kuultaakin. Töihin sitten laitan pidemmän hameen sekä alushameen.
Alushousut eivät olleet maxikokoa, eivätkä myöskään stringit.
Minusta on päivänselvää, ettei kukaan nainen tahallaan tällaista mokaa tee. Mutta onko mieheni yksin ajatuksineen? Mitä teidän miehet ajattelevat?
ap
minulla oli musta kaunis mekko ja oli todella kuuma,ainakin 30 astetta. En laittanut mitään mekon alle ja kuljin pitkin katuja. Sitten yht äkkiä mies totesi,että sun mekosta näkyy läpi ja sulla ei oo pikkareita.Voi että mua hävetti,voin hyvin kuvitella mitä muut olivat ajatelleet. Varsinkin kun tiesin että olin aikaisemminkin kesällä kulkenut samoissa vermeissä.
Äkkiä kotiin ja mekko kaapinperukoille.
Mulla on lähinnä mustia rintaliivejä, ja kuultaahan ne valkoiseten paitojen läpi. Joku voi pitää tätä tyylittömänä, koska meitähän on tunnetusti moneen junaan. Mä oon ollut teini-iässä sinä aikana, kun alusvaatteet ovat tulleet enemmän näkyviin, eikä yhtäkkiä olekaan nin kauheaa, jos rintsikanolkain on näkyvissä.
Mua vähän huvittaa nää ihmiset, jotka ovat sitä mieltä, että heidän näkemyksensä muodista ja tyylikkyydestä ovat jotenkin absoluuttisen oikeita.
että eikö tuo ole huomannut alkkareiden näkyvän läpi.
Sairaanhoitajilla asiaa ihmettelen (näen paljon sairaanhoitajia työssäni). Minusta tuo alushousujen näyttely on jopa mautonta heillä. (Siis kun osastolla on erittäin huonokuntoisia ihmisiä ja sairaanhoitaja kulkeen aina valkoisessa mekossaan kirkuvanväriset pikkarit hameen läpi vilkkuen. Valkoisten alkkareiden näkyminen kuuluu asiaan.)
Varsinkin nuorilla kuitenkin huomaa alushousujen ja rintsikoiden olevan valittu tarkoituksella näkyviksi. On seksikästä kuulemma. Siis samalla lailla kuin on seksikästä laittaa valkoisen topin alle mustat rinsikat jotka pursuilevat paidan alta kaula-aukosta ja selästä niin on seksikästä laittaa värikkäät pikkarit (stringit)vaaleiden housujen alle.
että eikö tuo ole huomannut alkkareiden näkyvän läpi.
Sairaanhoitajilla asiaa ihmettelen (näen paljon sairaanhoitajia työssäni). Minusta tuo alushousujen näyttely on jopa mautonta heillä. (Siis kun osastolla on erittäin huonokuntoisia ihmisiä ja sairaanhoitaja kulkeen aina valkoisessa mekossaan kirkuvanväriset pikkarit hameen läpi vilkkuen. Valkoisten alkkareiden näkyminen kuuluu asiaan.)
Varsinkin nuorilla kuitenkin huomaa alushousujen ja rintsikoiden olevan valittu tarkoituksella näkyviksi. On seksikästä kuulemma. Siis samalla lailla kuin on seksikästä laittaa valkoisen topin alle mustat rinsikat jotka pursuilevat paidan alta kaula-aukosta ja selästä niin on seksikästä laittaa värikkäät pikkarit (stringit)vaaleiden housujen alle.
tätä mä ihmettelen: valkoiset alkkarit saa näkyä, mutta muunväriset ei. Ja tästä huomaa miten se muoti muuttuu: nykyään on jo pidemmän aikaa ollut ok, jos rintsikat näkyy.
En mä ainakaan ajattele, että on mitenkään erityisen seksikästä, kun rintsikanolkaimet näkyy, ne on vain yksi osa vaatetusta, joka näkyy päällepäin. Eihän ennen t-paitaakaan sopinut näyttää, se oli alusvaate.
että: "Ois voinu vähän ajatella." Tuo on kuitenkin aika tyylitöntä. Niin harvoin muiden naisten peräsimiä tuijottelen, että tuskinpa kuitenkaan olisin tyylimokaasi huomannut. Nou hätä :)
En siis pidä minkään muunkaan väristen alusvaatteiden läpinäkymistä hyvänä juttuna. Käytän ohuiden hameiden kanssa aina stringejä, jotka eivät näy läpi.
Valkoiset rintsikatkin paistavat valkoisen paidan alta ihan yhtä pahasti kuin mustat.
tiedän, että syitä on useita ihmisillä, osa haluaa näyttää, osa epähuomiossa, osalla tosiaan vaaleat pesussa tms.
Työkaverilla oli viikolla juuri sama tilanne, ja silloin kyllä ajattelin, että pakko olla kämmi, ei se nainen voi noin laittaa!
Mä laitoin kerran epähuomiossa valkoisen paitapuseron ja värilliset rintsikat töihin. Mulla oli värillinen paitapusero, mutta se sotkuuntui ja sitten vaihdoin.
Mä olen jakkupukutöissä ja tuo on todellinen kämmi. Ei herätä luottamusta, eikä ole vakuuttavaa. Vaikuttaa epäammattimaiselta. No mä pidin jakkua päällä tiukasti koko päivän (siis sen jälkeen kun huomasin itse, yhden palaverin ehdin pitää).
Puuterinväriset alusvaatteet eivät näy juuri minkään vaatteen alta. Valkoisethan tosiaan paistavat valkoisen alta.
Hiljan näinnaisen jolla tiukat valkoiset housut ja sinivalkoraidalliset kalsarit alla. Mieskin sanoi, et törkeen näköstä.
Ihonväriset alusvaatteet valkoisten/vaaleiden vaatteiden alle.
Se nyt vaan on mautonta kulkea alusvaatteet esillä. Seim. olkaimettoman mekon kanssa pitää olkaimellisia rintsikoita. jne
Ihonväriset alusvaatteet valkoisten/vaaleiden vaatteiden alle.Se nyt vaan on mautonta kulkea alusvaatteet esillä. Seim. olkaimettoman mekon kanssa pitää olkaimellisia rintsikoita. jne
heille ei jostain syystä juuri koskaan erehdy tulemaan ihonvärisiä alusvaatteita valkoisten sairaalakamojen alle. Ilmeisesti se lääkäri on silloin vielä nappaamatta.
Mielestäni ei ole tyylikästä se, että alusvaatteet kuultavat vaatteiden läpi tai jopa näkyvät osittain ihan reilustikin (liivit).
No ei vais, lähinnä ajattelisin, että kyseessä on inhimillinen ihminen ja kyseessä on vahinko.