Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhtään ystävää....

Vierailija
07.08.2010 |

Normaalissa arjessa sitä ei niinkään huomaan. Onhan noita hyvänpäivän tuttuja paljon, kiva työ ja perhe. Mutta näin lomalla sitä huomaa, että eipä ollut ketään koko loman aikana, joka olisi soittanut ja kysynyt mitä sinulle kuuluu. No kun asiaa miettii vielä tarkemmin ei itselläkään ole ketään, jolle voisi soittaa ja kysyä mitä kuuluu... nähtäisiinkö!?!

Miten tässä näin kävi? Olenko ainut, jolla ei ole sydänystäviä!?!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olen todella kiitollinen niistä yhteydenotoista, joita on tullut :)

On kiva palata töihin kun voi odottaa kirjeitä teiltä. Tytti01@luukku.com on tosiaankin koko viestiketjun alullepanija.

Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!!

Vierailija
22/28 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokelasta on lyhyt matka Kellokoskelle, jossa toimii kunnan järjestämä Avoin perhekerho ti ja ke aamupäivisin ja pe aamupäivällä MLL:n perhekerho.

Kivaa porukkaa,paljon kävijöitä, löydät varmasti ystäviä, tervetuloa.

(ps. myös Jokelassa toimii MLL:n perhekerho, niistä ajoita en vaan tiedä.)

T: Kellokoskelainen, joka löysi kerhojen kautta kavereita muista äideistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ystäväksi laskisin tällä hetkellä yhden ihmisen. On ihana saada jakaa aivan kaikki hänen kanssaan, kummallakin on omat ongelmansa ym. Kavereiden ja hyvänpäiväntuttujen kanssa on hyvin pinnallista. Minun on vaikea tutustua oikein kunnolla ihmisiin ja paljastaa todellinen minäni.

Tuota lähdin kommentoimaan vaan, että minuakin harmittaa se, kun vastakaikua ei tule. Minä ja mieheni olemme ne, jotka pyytävät kavereita/tuttuja tekemään kanssamme sitä sun tätä. Suomalaisilta tutuiltamme ei tule mitään yhteydenottoja, ei kutsuja, ei mitään. Mieheni ulkomaalaiset ystävät ja kaverit taas ovat aivan päinvastaisia, he kutsuvat ja pitävät yhteyttä jne. Minä näen siis selvästi Suomalaisissa ja ulkomaalaisissa eron tässä suhteessa. Tämä juttu kyllä harmittaa, vaikken kauhean sosiaalinen edes olekaan. Mutta usein tuskastun ja manaan, että enää en ota yhteyttä ensin, jos toisesta ei ala kuulua mitään.

Vierailija
24/28 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieläkään ole?

Vierailija
25/28 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole täälläkään.

Vierailija
26/28 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon yksinäisiä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun perustetaan perhe, karsitaan kavereita. Kaikille ei enää ole aikaa ja vain parhaat säästetään. Piirit pienenee. Monista kavereista tulee hyvänpäiväntuttuja. Jos et kuulunut lähimpiin ystäviin, niin hyvin yksin jäät. Samoin, jos olet sinkku. 

Vierailija
27/28 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
28/28 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole soitellut kukaan vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme