Miksi Vauva-lehdessä on juttu "Tukea yh-äideille" ???
Jos se toinen huoltaja on lähtenyt, niin SITTEN ON!!
Minä haluan lukea YDINPERHEISTÄ, niistä joissa on onnellisesti isä ja äiti ja kaikki muut tarpeelliset, koira ja kissa!
Kommentit (14)
Yh voiollamyösl eski.sillon kylläku uluusaadatuke a.
Oon ihan samaa mieltä. Vauva-lehden pitäis ehdottomasti noudattaa sitä - ja vain sitä - linjaa, mitä tämän ketjun ap haluaa sen noudattavan. Onhan hän sentään maailman napa, ja me kaikki muut olemassa täällä vain häntä varten.
Ei mua kiinnosta lukea teiniäideistä ja uusperheistä. Lehden nimi kerran on Vauva, niin juttuja pelkistä vauvoista, pliis.
Ei mua kiinnosta lukea teiniäideistä ja uusperheistä. Lehden nimi kerran on Vauva, niin juttuja pelkistä vauvoista, pliis.
vuodesta toiseen, kun ihan vaan vauvoista kirjotettais.
Mitähän siellä lehdessä sitten olisi??? vauvojen anatomiaa ja kehitystä jokainen 12numeroa/vuosi. Vähän vois levikki romahtaa.
lasten isä kun kuoli, sukulaiset jättivät ihan oman onnen nojaan, ystävät eivät pistäneet tikkua ristiin ja kunnalta ei herunut minkäänlaista apua edes maksusta. Kiva oli raahata kaikki lapset omaan hammaslääkäriinkin mukaan.
kun lapsetonkin tarvitsee tukea???
Sun pitää tilata vallan joku muu lehti, sellainen, joka on sisäänpäinkääntynyt, eikä hyväksy mitään muuta.
NIIN SE VAAN ON!
Perhe voi olla onnellinen ilman toista vanhempaakin.
Onneen ei tarvita kissaa eikä koiraa ainakaan meillä.
Perheet ovat erilaisia ja onnellisuus on henkilökohtainen kokemus ja omanlaisensa kullakin.
kahden laspen yh-äiti
ps et kai sinä ap sorra yh-äitejä?
Perhe voi olla onnellinen ilman toista vanhempaakin.
Onneen ei tarvita kissaa eikä koiraa ainakaan meillä.Perheet ovat erilaisia ja onnellisuus on henkilökohtainen kokemus ja omanlaisensa kullakin.
kahden laspen yh-äiti
Ilman alkkis-isää
On se kauheeta kun ihmiset eroaa, pitäis vaan kuuliaisesti olla naimisissa, vaikka toinen tekis mitä.
Oijoi näitä tiukkapipoja... onneksi en tunne yhtään kaltaista
uskonnollisia lehtiä löytyy ja paljon... Tämä on kiva provo tai enemmän kai hyvä vitsi, ehkä turha!
kai nyt yh -äiditkin ansaitsee ja tarttee tukea, oli oma valinta tai ei. voi olla, että mies on lähtenyt tai ero tullut jostakin äidistä riippumattomasta syystä.
helppo teidän on arvostella, joilla on ihana kunnollinen aviomies ja kaikki menee NIIN HYVIN!!
Ap:lla on kyllä hyvä pointti. Nää yh:t asuu sitten vielä monta kertaa vain paperilla omillaan ja taloudellisista syistä kannattaa pitää uuden miehen kanssa erilliset kämpät. Huijataan elarien maksajaa sekä yhteiskuntaa. Miks muka sitä pitäisi vielä lietsoa lisää. Fakta on se että parisuhteet on paskaa, mutta lähtemisen kynnys ei saisi olla kuitenkaan nolla.
Kerrannaisvaikutukset on hirvittävät ja lahna laiskiainen suomalainen nainen pääsee taas niin helpolla.
Ydinperheille tukea. Ilmaista pariterapiaa, lastenhoitoapua ja lisää mahdollisuuksia.
Ehdottomasti juuri näin. Oma valinta, ei pidä valittaa.