Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat onko neuvoja??

Vierailija
07.08.2010 |

Elikkä alkoholista kyse.

Juon todella harvoin yhtään mitään. Mutta tänään on kekkerit ja siellä kai on hieman pakko maistella. Ongelmana on seuraavan päivän kamalat olot sokerin puutteesta johtuen. Ihan jo pienestä määrästä.

Onko teillä jotain kikkaa tähän??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin laskee suolatasapaino, jos olen juonut paljon alkoholia. Ja sitten tekee mieli suolaista ruokaa seuraavana päivänä.

Vierailija
2/5 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi poistaa tehokkaasti nestettä, siitä se huono olo johtuu monesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea krapula aina. Jos juo oikein sokerista, se kestää kolme päivää. Jos juo sokeritonta menee vaan kaksi päivää.

Mies oli sitä mieltä että kunnon krapularyyppy auttaisi, mutta enpä ole kokeillut. Olen vain kärsinyt kiltisti. Ja luvannut olla ikinä juomatta mitään enää.

Vierailija
4/5 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistat vaikka kananmunaa ruisleivän päälle.Alkoholi tosiaan jo itsessään saa verensokerin laskemaan ja kun karpeilla ei maksassa glukoosivarastoa ole,voi olo tosiaan olla karmea aamulla.Sihen kun vielä yhdistää alkoholin aiheuttaman nestevajeen ja sen että karppaus on ruokavaliona diurettinen eli nestettä poistava,niin ei ihme jos tuntuu että kuolo korjaa.Parasta olisi välttää alkoa kokonaan tai sitten tosiaan syödä sitä hiilaria iltasella normaalia enemmän,rasvan syöminenkin auttaa koska se hidastaa alkoholin imeytymistä mahalaukusta.Hauskoja juhlia :)

Vierailija
5/5 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi makasin 2 päivää täysin kuolleena, ja kolmas päivä meni jo hieman paremmin.

Alkoholia juodessa kroppa siis polttaa sokeria.. Ja jos sitä ei ole, niiiiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän