Vuokra-asunnot Joensuussa?
Onko siellä oikeasti niin surkea tilanne kuin netistä selaamalla näyttäisi? Eli käytännössä ei lainkaan yksityisiä vuokra-asuntoja tarjolla?
Kommentit (9)
"Vapaat asunnot : Joensuu
Antamillasi hakuehdoilla ei löytynyt yhtään asuntoa. "
kun Lehmoa ja muuta ympäristössä ja keskustaan matkaa vain 8 km...
lehdissä yms. on vuokrailmoituksia tosi heikosti Joensuussa, mutta kun laitat oman vuokrata halutaan -ilmoituksen Karjalaiseen, niin saat kyllä vastauksia... tai mä ainakin sain, mutta toisaalta en ollut pahimpaan "ruuhka-aikaan" liikkeellä.
siis mun kokemuksen mukaan tilanne ei ole yhtä huono kuin miltä vaikuttaa, jostain syystä ilmoittelu vaan tapahtuu eri päin kuin muualla.
ja kallis vuokrataso, kun yliopisto-opiskelijakaupunki (vuokranantajat ottaa max vuokrat mitä opintotuilla ja muilla annetaan).
joensuussa on todella hankala saada asuntoa koska yksityiset vuokranantajat siirtävät kohteet vuokra firmoille ja ne laskuttavat ylimääräistä aina..joten jos olet valmis maksamaan niin rahalla saa..itse haen asuntoa ja vaikea löytää vaikka asun täällä.Onnea.
lehdissä yms. on vuokrailmoituksia tosi heikosti Joensuussa, mutta kun laitat oman vuokrata halutaan -ilmoituksen Karjalaiseen, niin saat kyllä vastauksia... tai mä ainakin sain, mutta toisaalta en ollut pahimpaan "ruuhka-aikaan" liikkeellä.
ja me toimitaanjuuri noin. Kerran laitettiin itse ilmoitus lehteen ja puhelin soi taukoamatta sen jälkeen, joten on todettu että valitaan lehdestä parhaalta kuulostava vuokralainen ja tarjotaan asuntoa hänelle.
Miten tavallinen ihminen voi löytää sieltä pienen-keskikokoisen vuokra-asunnon? Jos ei ole opiskelija eikä niin pienituloinen, että kaupungin asuntoja saisi.