Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tuon Kämp Galleriassa kiipeilleen ja 4 m pudonneen 3-vuotiaan vanhemmat oikein oli?

Vierailija
06.08.2010 |

3-vuotias putosi neljä metriä kivilattialle - ei vamman vammaa!

06.08.2010 10:19

Kolmevuotiaan pojan kiipeilyt päättyivät ikävästi helsinkiläisessä Kämp Galleria -kauppakeskuksessa torstaina illalla.

Vähän ennen kello kuutta poika oli kiipeillyt liukuportaissa ja päätynyt lopulta kaiteen toiselle puolelle. Yhtäkkiä hän putosi neljän metrin matkan kauppakeskuksen kovalle kivilattialle.

Perjantaina Helsingin poliisi kertoi IS:lle, ettei pojalla todettu minkäänlaisia vammoja, vaikka pudotus oli hirmuinen ja tömähdys valtava. Pojan tilaa tarkkailtiin koko yön ajan.

- Ei sisäisiä vammoja eikä murtumia. Poika käy tänään vielä hammaslääkärissä, poliisista sanottiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on sellainen vilperi, jolla on aina sata lasissa. Sellaista lasta on mahdoton vahtia. Ainoa oikea tapa olisi laittaa sellaiselle valjaat, ja sitten av-mammat haukkuisivat äidin.

Vierailija
2/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v voi hyvin vielä olla rattaissa,jos on vaaraksi itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi taivastelu alkaa.

Vierailija
4/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuopus oli aidan yli kun sekunniksi selkäni käänsin. Joten vieläkin pidän kädestä kiinni joka paikassa vaikka lapsiraukka on jo 7v.

Vierailija
5/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kovin löperöitä vahtijoita. Kamalaa katsottavaa esim. kauppakeskusten leikkipaikoilla kun isovanhemmat eivät uskalla mitään kieltää kullannuppusiltaan.

Vierailija
6/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta ja kaikenlaista on sattunut vuosien varrella. On pudottu portaista, meinattu hukkua, kaatuiltu sinne tänne, pudottu sohvalta ja sängystä jne VAIKKA monesti olen itse seissyt vieressä! Käännät yhdeksi sekunniksi pään + reaktioaika niin lapsi ehtii niiden muutamien sekunttien aikana tehdä vaikka mitä.

Älkää hyvät ihmiset tuudittautuko tuollaiseen meille-ei-voi-koskaan-tapahtua-mitään-koska-olen-aina-niin-tarkka-asenteeseen, se on vaarallista!

Vierailija
7/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta ja kaikenlaista on sattunut vuosien varrella. On pudottu portaista, meinattu hukkua, kaatuiltu sinne tänne, pudottu sohvalta ja sängystä jne VAIKKA monesti olen itse seissyt vieressä! Käännät yhdeksi sekunniksi pään + reaktioaika niin lapsi ehtii niiden muutamien sekunttien aikana tehdä vaikka mitä. Älkää hyvät ihmiset tuudittautuko tuollaiseen meille-ei-voi-koskaan-tapahtua-mitään-koska-olen-aina-niin-tarkka-asenteeseen, se on vaarallista!

ole ap, enkä halua kritisoida tämän tapauksen vanhempia kun en tiedä mitä oikeasti on tapahtunut, mutta vastaan silti tähän. Meillä ei ole pudottu portaista eikä meinattu hukkua, mutta sohvilta on putoiltu ja kaatuiltu siellä sun täällä. On kuitenkin mielestäni eri asia putoilla ja kaatuilla kotona puolen metrin matka huonekalun päältä kuin neljän metrin matka liukuportaista. En ihan oikeasti ymmärrä, miten sinne noin vain pudotaan parissa sekunnissa.

Vierailija
8/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti ymmärrä, miten sinne noin vain pudotaan parissa sekunnissa.

En minäkään ymmärrä, mutta uskon että meidän poika kykenisi siihen. Se on jo ehtinyt mm. lentokentän matkalaukkuhihnalla sinne seinän toiselle puolelle :-/ Täytyy kysellä kotona, kuinka tuollaista ehtii :-D

Vierailija
9/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hahmotan oikein paikan, niin tuossa ei tarvi kiivetä kuin sellaiselle reilun metrin korkuiselle kaiteelle ja siitä pääsee jo tippumaan. Jos on kova kiipeilijä, niin ei tarvitse kiinnittää huomiota muualle kuin 1-2 sekunniksi.

AV-mammat paheksuvat rattaita, mutta vilkkaalla paikalla rattaat tai valjaat ovat kyllä suureksi avuksi tuon ikäisellekin. Kyse ei ole siis siitä, että jaksaako kävellä vaan turvallisuudesta.

Vierailija
10/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En minäkään ymmärrä, mutta uskon että meidän poika kykenisi siihen. Se on jo ehtinyt mm. lentokentän matkalaukkuhihnalla sinne seinän toiselle puolelle :-/ Täytyy kysellä kotona, kuinka tuollaista ehtii :-D

[/quote]

Kuulostaa niiiin tutulta. Yleensä kuitenkin yleisillä paikoilla, etenkin kauppakeskuksissa, vahdin noita riiviöitä kuin haukka, mutta silti pystyn kuvittelemaan 3-v neitini juuri tuollaiseen liukuporrasleikkiin...

Vierailija
11/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset ovat sellaisia, että kun aikuinen huokaisee toiseen suuntaan, lapsi on jo kadonnut.

Meillä on kolme lasta ja ainoastaan keskimmäinen on säikäytellyt meitä vanhempia salamannopeilla katoamistempuillaan.

Mutta vaikka kaksi muuta lastani ovat rauhallisia, en todellakaan kuvittele olevani heidänkään suhteensa kaikkivoipa. Parhaani yritän, mutta elämä yllättää. Etköhän sinäkin sen vielä opi, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä