Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihapiirakan väliin pitää laittaa lisää lihaa?

Vierailija
06.08.2010 |

En ole oikein koskaan oppinut syömään lihapiirakkaa. Meillä ei kotona sellaisia syöty ja myöhemmin ryhdyin kasvissyöjäksi. Nykyään olen taas sekasyöjä.

Kerran ostin lihapiirakoita kotiin jostain ihmeen syytä ja mies sitten heti moittimaan kun en ostanut mitään sen "kanssa". Itse olin suunnitellut että syödään ketsupin ja perunasalaatin kanssa niitä. Mutta kävi ilmi että LIHApiirakan väliin olisi pitänyt hankkia nakkeja tms. siis lisää lihaa?

Mulla heittää nyt ihan yli ja pahasti. Miksi se on lihapiirakkaa jos se liha ei kelpaa? Eikö ois sama tehdä se piirakka ilman lihaa sitten?

Selittäkää tää tyhmälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt

Vierailija
2/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihapiirakka nakilla, kananmunalla... Meillä ei kyllä kotona niitä laiteta, mutta en ihmettele jos joku on tottunut laittamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallaan, jookos?

Tunge sä sinne sitä perunasalaattia, ketsuppia, vaikka kurkkua ja omenaa.

Vierailija
4/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää terveysintoilija söi juuri äsken kaks lihistä nakeilla. Se on vaan niin hyvää! Sitä riisijauhelihamössä on niin vähänkin siellä sisällä. Tää on mun pahe, jota on pakko saada toteuttaa muutaman kuukauden välein =)

Vierailija
5/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan oppinut syömään lihapiirakkaa. Meillä ei kotona sellaisia syöty ja myöhemmin ryhdyin kasvissyöjäksi. Nykyään olen taas sekasyöjä.

Kerran ostin lihapiirakoita kotiin jostain ihmeen syytä ja mies sitten heti moittimaan kun en ostanut mitään sen "kanssa". Itse olin suunnitellut että syödään ketsupin ja perunasalaatin kanssa niitä. Mutta kävi ilmi että LIHApiirakan väliin olisi pitänyt hankkia nakkeja tms. siis lisää lihaa?

Mulla heittää nyt ihan yli ja pahasti. Miksi se on lihapiirakkaa jos se liha ei kelpaa? Eikö ois sama tehdä se piirakka ilman lihaa sitten?

Selittäkää tää tyhmälle.

niissa halvoissa tarjouspaskoissa mitään lihaa edes ole. Riisimössöä vaan...

Vierailija
6/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä oo kuin pahimmillaan vain 1 % lihaa :)

Saarioinen

lihapitoisuus 4%

muut lihaan verrattavat ainekset 4%

Portti

lihapitoisuus 4%

muut lihaan verrattavat aineet 9%

HK Ruokatalo

(valmistaja: Piiraskartano)

lihapitoisuus 5,5%

Atria

(valmistaja: Liha ja Säilyke)

lihapitoisuus 8%

Vierailija
7/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lörtsy. Siinä on kai jotain hilloa sisällä. Oikeaoppinen lihapiirakka on kuivaa ilman kastikkeitä: ketsuppi, sinappi, kurkkusalaatti, valkosipuli jne. Ne normaalit grillimausteet maun mukaan. Makua saa enemmän kun siihen yhdistyy nakkeja (1-4 kpl), ehkä paistettu kananmuna. Nam. Tätä ri ymmärrä jos tottunut soijanakkeja ja friteerattuja sipulirenkaita vain pitämään snagariruokana ja suurin osa naisista pitää epäterveellisen rasvaisena. Mutta tuolla satsilla saa miehen iskettyä ja antaa hyvän kuvan naisena, joka ymmärtää miehen sielunelämää.

Vierailija
8/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kotona sellaisia syöty Eikö ois sama tehdä se piirakka ilman lihaa sitten? Selittäkää tää tyhmälle.

Ei tietenkään sellaisia kotona syödä, paitsi joskus ja vappuna. Ja tietysti sinne kuuluu työntää pari nakkia, eikän se lusikallinen jauhelihasoosia maistu missään paksun taikinakuoren alla. Ketsupin mä olen julistanut pannaan, mutta pistäköön sekaan kuka haluaa, sinappi ja kurkkusalaatti on ehdottomat lisukkeet. Ja kyllä munakin menee jos oikein nälkä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi