Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosisadan rakkaustarina

Vierailija
06.08.2010 |

Pääsenköhän koskaan yli edellisestä miesystävästäni? Se oli oikea salamarakkaus ja rakastuin häneen todella korviani myöten. En koskaan ole tuntenut niin syvää rakkautta kehenkään kuin häneen tunsin. Olin melkeimpä joka päivä läkähtyä siitä ihanasta tunteesta jonka sain hänen läsnäolostaan. Ja olin Niin onnellinen. Olen todella kiitollinen että sain kokea tuon. Mutta sitten se loppui, eihän tuollainen voi mitenkään kestää... Syynä minun kaksi lastani. Hänestä ei ollut uusioisäksi, eikä ketään voi pakottaa.

On myönnettävä etten ole tuolla tavalla, tuolla intohimolla ja tunteella rakastanut nykyistä aviomiestäni koskaan. Toki häntä rakastan, paljonkin, mutta en noin. Rakastan eritavalla. Surettaa, jos en koskaan enää tunne tuota tunnetta. Olenko ihan pimeä?

Miksen vain voi lakata ajattelemasta tuota mennyttä? Vähän väliä tulee esim. jostakin paikasta Hän mieleen, ja mietin sitten menneitä. Mulla on hyvä mies ja asiat on hyvin, mua vain vaivaa tuo etten pysty jatkamaan tätä elämääni ajattelematta mennyttä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että olet rakastunut mielikuvaan miehestä. Suhde taisi loppua vielä rakastumisvaiheessa, jolloin et päässyt tutustumaan hänen kaikkii huonoihin puoliinsa?

Minulla oli tuollainen tarina takanani myös. Minä pääsin siitä yli 5-7 vuodessa.

Vierailija
2/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania muistoja intohimoisesta rakkaudesta. Moni edelleen jatkuva parisuhdekin on alkanut sellaisesta ja sitten se intohimo vain hiipuu. Sehän on jopa tutkittu juttu.

Vaikka olisit sen intohimosi kohteen kanssa solminut parisuhteen, niin ei sekään suhde olisi sen kauempaa intohimoisena kestänyt kuin muutkaan. Miehen kyvyttömyys perheenisäksi olisi sen varmaan aiemminkin latistanut arkisten ongelmien vuoksi.

Tyydy nyt vain siihen, että sinulla on tuollainen kokemus. Suhteesta toiseen hyppiminen intohimon metsästyksen vuoksi ei ole viisasta ja onneksi suurin osa ihmisistä ei sitä teekään. Se on sitä aikuisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeaa rakkautta. Sanoisin minä. Voit kokea noita hullaantumisia paljonkin elämässä. Menevät ja tulevat. Laantuvat yleensä vuoden jälkeen viimeistään.

Vierailija
4/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä tosin on että emme asu yhdessä emmekä luultavasti koskaan tule asumaan. Joten arki on ihanaa juhlaa kun tapaamme, lasten kanssa tai ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi