Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat! Miksi olet Vauvapalstalla?

Vierailija
06.08.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän tämä ole vauvapalsta vaan aihe vapaa palsta.

Vierailija
2/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin valita ja avata ne ketjut, jotka minua kiinnostavat. Tämä on kuitenkin vilkas palsta ja tänne tulee jatkuvasti uusia otsikoita, joista löytyy luettavaa lapsettomallekin.

Miksi olen tänne alunperin eksynyt? En edes muista. Miksi olen jäänyt? Täällä tosiaan löytyy kiinnostavia ketjuja, jotka ei käsittele vauvoja (vaikka luen joskus niitäkin). En kylläkään juuri mainosta täällä käymistäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi huvitin itseäni niillä kaikista absurdeimmilla keskusteluilla (kuten tämä tällä viikolla ollut "mieheni työpaikan perjantaipulloarvonta alkoholisoi mieheni...). Mutta sittemmin olen huomannut, että täällä on ihan järkeviäkin keskusteluja, joista voi parhaimmillaan oppia jotain. Tai ainakin laajentaa maailmankuvaansa. :)

Lapsia ei ole eikä todennäköisesti tule. Ja eksyin tänne kun joku (perheellinen) heitti linkin johonkin sekopäiseen ketjuun.

Vierailija
4/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä en valitettavasti voi saada.

Vierailija
5/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteeriset mammat kyselee täällä pettääkö mies, onko lapsi kuolemasairas, provoillaan minkä keritään ja jengi menee halpaan. Muistuttaa mua monesti miksi en lapsia halua saada...

Aino joskus täältä saa myös hyödyllistä tietoa ja apuakin, mutta 90% vastauksista on yleensä asiattomia.

Täällä voi myös hyvin purkaa turhautuimia ja tylyttää typeriä ihmisiä jotka kehtaa vielä kirjoittaa mielipiteensä julki... :-D

Vierailija
6/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita tyhmiä aiheita.

Vierailija
7/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on sitten vauvaikäinen lapsi?

Uskoisin että enemmän niitä, joilla on lapsi suunnitteilla tai kasvanut isommaksi. Ja sitten niitä lapsettomia, joita lasten asiat kiinnostavat muuten vaan, työn tai läheisten lasten takia. Nämä ovat niitä, joille lasten hyvinvointi voi merkitä paljon enemmän kuin niille, joille lapsia on vain sattunut siunaantumaan..

Ja ehkä tärkeimpänä pointtina: lapsiin liittyvät aloitukset taitavat olla lapsellisillakin harvinaisempia. Miksei sitten kuka tahansa voisi tulla tänne keskustelemaan? Ei tänne kirjoittamiseen tarvita omaa vauvaa.

Vierailija
8/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapsi- ja raskausjutut kiinnostavat, kun suunnitellaan raskautta.

Vierailija
9/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun lukee erityisesti lapsiin liittyviä ketjuja, niin saa huomattavan monipuolisemman kuvan lapsiperheen arjen "ihanuudesta", kuin joillakin palstoilla, joilla kukaan ei kerro rehellisesti väsymyksestään ja pettymyksestään perhe-elämään. Muutaman vuoden olen täällä toisinaan vieraillut ja mitä enemmän luen, sitä varmempi olen siitä, etten halua lapsia.

Tämä palsta on myös niin huvittava ja viihdyttävä, että ihan viihteeksi tätä tulee luettua. En ole tajunnut, kuinka juntteja ja typeriä vanhempia joillain lapsilla on! Aivan loistavaa ja niiin tuomitsevia kannanottoja tulvii, että voisi luulla että joka äidillä on pipo aikas kireällä =)

Vierailija
10/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollisuus pohtia onko heillä etupylly vaiko pinppi.

Vierailija
11/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteeriset mammat kyselee täällä pettääkö mies, onko lapsi kuolemasairas, provoillaan minkä keritään ja jengi menee halpaan. Muistuttaa mua monesti miksi en lapsia halua saada... Aino joskus täältä saa myös hyödyllistä tietoa ja apuakin, mutta 90% vastauksista on yleensä asiattomia. Täällä voi myös hyvin purkaa turhautuimia ja tylyttää typeriä ihmisiä jotka kehtaa vielä kirjoittaa mielipiteensä julki... :-D

Juuri näin, mulla on pitkälti nämä samat syyt.

Vierailija
12/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä on Aihe Vapaa ja voin valita ja avata ne ketjut, jotka minua kiinnostavat. Tämä on kuitenkin vilkas palsta ja tänne tulee jatkuvasti uusia otsikoita, joista löytyy luettavaa lapsettomallekin.

Miksi olen tänne alunperin eksynyt? En edes muista. Miksi olen jäänyt? Täällä tosiaan löytyy kiinnostavia ketjuja, jotka ei käsittele vauvoja (vaikka luen joskus niitäkin). En kylläkään juuri mainosta täällä käymistäni...

Mä komppaan tota kakkosta. Lisäksi voisin mainita, että täältä saa välillä niiiin mahtavat naurut!

Ja itse asiassa vielä yksi syy: ihan kiusallanikin siistä syystä, että lapsettomien palstailu tuntuu joitain kireä pipoisia äitejä jostain syystä kovasti häiritsevän. ;)

Mun palstailukäytökseen ei kuitenkaan kuulu provoilu.

Vierailija
13/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän tämä ole vauvapalsta vaan aihe vapaa palsta.

Vierailija
14/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäin koukkuun. Aluksi minäkin luin niitä keskusteluja missä mies pettää tai oli löydetty elämän rakkaus yms.. Lopulta löysin niitäkin keksusteluita joissa pystyin ihan itse antamaan neuvoja (ei koske lapsenkasvatusta ollenkaan).

Vierailija
15/16 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten oikeastaan jaksa perustella sitä, miksi käyn täällä.

Vierailija
16/16 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyn yleensä näille mamma/vauvapalstoille, kun googlailen jotain ehkäisyyn, naistenvaivoihin tai välillä johonkin täysin muuhun aiheeseen liittyvää ja ensimmäinen hakutulos tuppaa olemaan nämä palstat. Sitä sitten jää lukemaan ja selailemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän