Jos aikuinen mies pelaa pleikkaa, kertoo se henkisestä jälkeenjääneisyydestä.
Kommentit (17)
Loogisesta? Sosiaalisesta?
terv. tietokonepelejä pelaava nainen (FT, luonnontieteet)
ottaa pari erää Wiillä, joko jotain urheilupeliä tai vaikka ihan Mariota. Olen sitten vissiin jälkeenjäänyt.
kertoo se henkisestä jälkeenjääneisyydestä.
aivojen virikkeelistämisestä ja vauva-ajan aiheuttaman sisäisen tyhjiön täyttämisestä (vrt. AV-palsta).
Loogisesta? Sosiaalisesta?
terv. tietokonepelejä pelaava nainen (FT, luonnontieteet)
kahden lapsen äiti, joka saattaa joskus innostua pelailemaan ammuskelupelejä. Siis ihan sellaisia örkkimörkkijuttuja, joissa tapetaan kaikki mahdollinen. Ne on kivoja ja jää koukkuun. Ei vaan aika riitä pelailla, kun lapset on niin pieniä ja niiden aikana ei voi pelata. Ja illalla pitää miehenkin kanssa olla. Niin, ja mies ei meillä pelaa noita pelejä. Liittyy varmasti ikään. Itse olen pelannut tietokoneella lapsesta (muistaakseni olin 8v, kun Commodore 64 ilmestyi kotiin) eli kasvoin pelaamiseen, joka tietysti jäänyt aikuisiällä enimmäkseen. Mies on 10 vuotta vanhempi ja ei ole imenyt pelaamista jo pikkulapsena.
Kun pelaamme kaikki tietokoneella, Wii:llä tai pleikalla :)
Esim. Guitar Hero:ta on tosi kivaa pelata koko perheen kanssa :)
T. Äiti 34v., Isi 37v. ja lapset tyttö 7v. ja poika 2,5v.
kuin viettäs aikaansa sun kans?
Siis mitä pahaa siinä on!?
perheellisten aikuisten (pienet lapset) pelaavan säännöllisesti (esim. muutaman kerran viikossa) jotain konsolipelejä tms., niin lähinnä hämmästelen, että heillä on vapaata aikaa sellaiseen, tai että haluavat käyttää vapaahetkensä pelaamiseen.
Toisaalta, jos perheessä on kouluikäisiä lapsia ja joku Wiin pelaaminen on perheen yhteinen juttu silloin tällöin, niin mikäpä siinä. Toivon itsekin, että kun lapset on teinejä, niin löytyisi tuollaista yhteistä tekemistä. Nyt, kun mukulat on pieniä, ei vois vähempää kiinnostaa pelit, ja kyllä olisin aika hermona, jos mieheni pelailisi... Hommaa on kotona muutenkin riittämiin ja arki kiireistä.
Meillä rentoutumisaika on 21-23:30 joka ilta ja silloin nautiskellaan kaikesta "omasta". Se meillä tarkoittaa television katselua, pelailua joskus harvoin, netissä roikkumista tmv. Ja joskus vaan jutellaan miehen kanssa.
Nyt, kun mukulat on pieniä, ei vois vähempää kiinnostaa pelit, ja kyllä olisin aika hermona, jos mieheni pelailisi... Hommaa on kotona muutenkin riittämiin ja arki kiireistä.
olla kiireistä ja koko ajan hommaa ja tekemässä jotain järkevää. Minä ainakin käytän illat miten haluan, miehen kanssa, lukemassa tai vaikka pelaamassa golfia wiillä. Klo 20 jälkeen en tee enää mitään kotitöitä.
joskus voi olla kyse itsekkyydestä. Mun kaverin mies pelaa joka päivä tuntitolkulla ja kaveri hoitaa lapset ja kodin. Itse en sellasta hyväksyis, sellanen mieshän on vaan yks laps lisää :(.
Mutta jos pelaaminen on järkevissä mittasuhteissa, niin ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole (tai kehitytyshäiriötä taustalla).
Nykyään aikuisetkaan eivät jaksa vaivata aivojaan niin paljoa, että esimerkiksi lukisivat kirjoja tai katsoisivat laadukkaita elokuvia.
Nykyään aikuisetkaan eivät jaksa vaivata aivojaan niin paljoa, että esimerkiksi lukisivat kirjoja tai katsoisivat laadukkaita elokuvia.
meillä luetaan ja katsotaan elokuvia ja pelataan. Ja olen av:lla kanssa!
Ja nainen?