Kaverini on mestari valehtelija ! :(
Tästä tulee nyt pitkä juttu.. Lukekaa jos jaksatte, mun on pakko päästel taas höyryi ulos :D
Kaikki alkoi kun tulin raskaaksi vuonna 2008. "kaveri" peloitteli mua keskenmenoilla aina kun nähtiin, kun synnytys lähestyi, niin pelotteli synnytyksestä "veri lentää seinille, sä voit kuolla siinä !!" ja kun vauva syntyi niin tää muikkeli sanoi mulle, että "kyl mä oon kuullu juttuu, et noin pienet vauvat voi kuolla tost noin vaan !"
Siis miten kehtas ! Törkee akka !
Tää ihmine oli mulle ja meidän perheelle niin kateellinen, koska sen mies ei ite halunnu vielä moniin vuosiin lapsia. Siin käviki sit niin, et kuukausi mun lapsen syntymästä hän ilmotti olevas raskaana !! Ja se mieshän ei vauvaa halunnut !!
Tiedän, et jätti pillerit pois, on ite myöntänyt asian.
Siis mun mielest toi on todella törkee temppu :(
Oli vaan niin kateellinen meille..
Sit se selittää tääl kaikil, et kyl mun mies haluu heti toisen vauvan ku tää eka on syntynyt, on se vaa niin ihana se mun mies!
Kysyin asiaa kyseiselt miehelt ja vastaus taas sama, ei lapsia moneen vuoteen ! Elikkä temppu uusiutuu vahingossa..
Niin ja tän naisen ei ikinä pitäny saada lapsia kun sen ISTUKKA oli väärässä kohdassa (HAHAHAHAHAHA), ei sen vertaa tie ihmisen anatomiasta, et se istukka ei oo siel valmiiksi :D
Ja kas kummaa, paukahti paksuks vaik joi, poltti tupakkaa ja söi e-pillereitä.. melkone SATTUMA! Eiks ni? :D
Joo, mut mies nyt tietää tempuista, mut tää akka o onnistunu valehtelee ittes ulos kaikesta.. uunottaa miestä 6-0, mikä on harmi, kun niin hyvä mies hänellä.. ei ansaitsis sitä ! On pettäny miestäs ja sit tää pillerijuttu.. tämmösii pikkujuttui häne mielest..
Mä sil "kaveril" sanoin, et parempi olis kertoo miehelles, ettei kuule muualta sun kaikista tempuista.. kertokin ja nyt laitto muhun välit poikki kun ei kestäny kuulla totuutta..
Sen takii mua nii vituttaa ny, ku tää akka puhuu kaikille, et me ollaan huonoi vanhempii ! Jutut on nyt paisunu niinki isoiks, et ihmiset kysyy, et ootteks te lyöny ******?? Ikinä ei lyötäs lastamme !! Rakastetaa sitä yli kaiken !! Kuinka voi olla noin kamala ämmä ja esittää hyvää ystävää?? :(
Kommentit (6)
Täytyy opetel aikuismaisempaa teksii. Emmä ny sentää 15 vuotiaan ekaa muksuu olis halunnu alkaa odottaa ! Onha silti niitäki tapauksii..
Ei kyllä tiedä itkistö vai nauraisko, jos aloittaja tosiaan on äiti. Oliskohan ne koulut edes voinut käydä ekana loppuun, niin olisi voinut muuttua kirjoitus- ja ajattelutyylikin.
Täällä ollaan.
Ihan näin ulkopuolisena sanon, jos olet oikeasti tämä "kaveri", mene ihan pikkusen itseesi.
Jos tekstit ovat totta niin olet aikamoinen.
Ei kyllä tiedä itkistö vai nauraisko, jos aloittaja tosiaan on äiti. Oliskohan ne koulut edes voinut käydä ekana loppuun, niin olisi voinut muuttua kirjoitus- ja ajattelutyylikin.
tai heille perustaa oman palstan. Täytyykin ehdottaa että katkeroituneille toisten inhoajille voisi perustaa oman palstan. Siellä nämä "kirjoitustaitoiset" saisivat kilvan ruoskia toisiaan. Ja kirjoituksiaan. Ja tyylejään. Ja aiheitaan.
Jos itkistö on murresana niin ei se minua ainakaan häiritse.
ikää teillä on kummallakin 18v?