Lue keskustelun säännöt.
Olen mainostoimiston managing director, omistaja ja
03.08.2010 |
vastaan myös luovan prosessin tuloksista.
Niin se vaan on, että tällä alalla pitää vaihtaa autoa, naisystävää ja asuntoa viiden vuoden välein tai muut officet ja asiakkaat alkavat ajatella, että hemmon luomiskyky ja viriiliys alkaa lipsua.
Pro
Kommentit (4)
harvemmin tuollasta paskaa kuuleekaan.
Terveisin samalla alalla oleva
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos alan ihmisillä on noin kilahtanut hattuu. Ei muualla Suomessa tuollaista näe eikä kuule.
"Pro" mutta ei Helsingissä
Olen ollut alalla 4 vuotta ja täysin valmis vaihtamaan alaa, just sun kuvailmiesi tyyppien vuoksi. Helsingissä en olisi jaksanut näinkään kauaa - kollegoja katsoessa alkaa naurattaa ja on pakko poistua tilanteesta. Ketosen ja Myllyrinteen huumori alastamme on niin tosi. Kun luin juttusi, tuli välittömästi mieleen "nyt vittu syöt sen ja painut vittuun täältä" -sketsin "creative director".
Ja olen siis syntynyt ja kasvanut ja opiskellut Helsingissä.
T: Toinen Pro