Mua ärsyttää pyykinpesu näin helteiden aikana:
Mun on pakko vaihtaa paita pari-kolme kertaa päivässä, samoin alusvaatteet. Enkä niitä hikisiä kuivanneina enää kyllä päälleni laita.
Samoin lakanat olisi mun mielestä yhden yön hikoilun jälkeen vaihdettava. Tosin nyt en ole käyttänyt täkkejä vaan pelkkää pussilakanaa peitteenä. Mutta silti ne kaikki haisee yhden yön jälkeen pahalle.
Mulla ei ole pesukonetta, käyn talon pesutuvalla. Sinne saa kyllä hyvin vuoroja, mutta ottaa päähän tämä jatkuva peseminen. Eihän yhteen isoon koneeseenkaan mahdu kerrallaan kuin kaksi lakanasettiä ja jokunen pyyhe.
Valitus tämäkin...
Kommentit (3)
ehkä vähän vähemmänkin kun pyykin saa niin nopsasti ulkona kuivaksi.
Mutta totta kyllä ärsyttäis taloyhtiönkoneella.
Missä päin muuten on vielä niin kauhea helle? Meillä ainakin voi nukkua joskus aamuyöstä jopa peiton kanssa! ja ihan etelä-suomessa asutaan.
ainakin meillä. meil on viis lasta ja täytyy sanoo et vaikka lapset vaihtais sen kolme kertaa vaatteet päivän aikana, niin mahtuu viel yhteen koneelliseen. nyt kun ei tosiaan ole paljon vaatetta päällä. syksyllä ja talvella taas ihan eri. ei sovi millään päivän vaatteet yhteen koneelliseen.. ja tosiaan kesällä ei tarvii pestä kuin lakanoita, jotka kuivuu viel ulkona tosi nopsaan. kun sit taas talvella tarvii pestä myös peittoja..
Uskon, että korpee...